الیاس هیوه چی، فرماندار و رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آق قلا:اجرای ۳۶ پروژه عمرانی تولیدی در ایام دهه فجر

البرز گلستان/ الیاس هیوه چی، فرماندار و رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز با حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جمع خبرنگاران گروه خبر فجر ضمن تشریح برنامه های دهد فجر آخرین طرح های قابل اجرا را به اطلاع رساند.با اشاره به فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است.

وی همچنین از ۶ رویکرد بصیرت افزایی .امیدافزایی . دشمن شناسی . همدلی و همزبانی و خودباوری و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی نام برد.

وی کل پروژه  های عمرانی وتولیدی را در شهرستان ۳۶ پروژه اعلام کرد و از برنامه های فرهنگی دیدار با خانواده های شاهد و جنگ و محفل با انس قرآن و ۱۰شب با مساجد نام برد
فرماندار آق قلا در ادامه افزود: امروز انقلاب اسلامی مرزهای کشورمان را درنوردیده و حرکت های بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی که روز به روز در حال گسترش است، نشأت گرفته از حرکت ملت ایران در بهمن ۵۷ است.
هیوه چی در بارهاهمیت انقلاب اسلامی در جهان بیان کرد: انقلاب اسلامی تنها مختص کشور ایران نبوده و می ‌توان به طور یقین گفت که سرمنشأ بیداری اسلامی در کشورهای مختلف با بهره‌ گرفتن از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.
وی از برنامه های شاخص در اقتصاد مقاومتی افتتاح کارگاه فرش ریزبافت ترکمن نام برد که یکی از مهم ترین طرح های دهه فجر می باشدکه در این  این کارگاه بیش از ۴۰ کارآموزمشغول به کار خواهند شد.
رییس ستاد دهه فجر آق قلا با اشاره به برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر در این شهرستان افزود: برگزاری جشن بزرگ انقلاب و تقدیر از فعالان تشکل های دینی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، جشن متمرکز انقلاب اسلامی ویژه خواهران، کاروان سلامت، جشن انقلاب با موضوع تحکیم خانواده و اجرای گروه هنری سنتی از جمله های این ایام است.
به گفته وی، مسابقات ورزشی ویژه خواهران، یادواره شهدا، همایش روشنگری انقلاب اسلامی، همایش تداوم اقتدار و عزت ملی، صبحگاه اقتدار و رزمایش گردان بیت المقدس، محفل انس با قرآن ویژه بانوان، تجلیل از کارگران نمونه و اختتمایه مسابقات ورزشی ادارات از برنامه هایی است که در ایام الله دهه فجر امسال برگزار می شود.

وی درخاتمه از کاندیداهامجلس در خواست کرد که درایام دهه فجر و۲۲بهمن از موقعیت آن به نفع خود بهره نگیرند و تبلیغات انتخاباتی نکنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۰ ق.ظ

دیدگاه