مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

کدخبر:۷۵۹۸۵

البرزگلستان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد
در پی حادثه خونین و تروریستی کرمان در آستانه برگزاری چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با صدور پیام تسلیت، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
متن پیام عادل مصدقی به شرح زیر است:

حادثه‌ اندوهبار و تلخ شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

اینجانب با محکومیت این جنایت بزرگ، ضمن تسلیت به رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شهادت جمعی از هموطنانمان را به خانواده‌های داغدارشان نیز تسلیت می‌گویم و پیوستن این شهدای عزیز به سردار شهید قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت می‌گویم. بی‌شک تاریخ هیچگاه این جنایت ناجوانمردانه را فراموش نخواهد کرد و آیندگان اقدامات تروریستی دشمنان اسلام به‌ویژه ایران اسلامی را قضاوت خواهند کرد.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلی و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و آرامش الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

عادل مصدقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴ ق.ظ

دیدگاه