نائب رئیس خانه مطبوعات گلستان در دیدار با خانواده شهید حرم زاهد پور: شهادت مصیبت نیست بلکه یک سعادت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد صالح افتخاری امشب در دیدار اصحاب رسانه استان گلستان با شهید زاهدپور اظهار کرد: شهید زاهدپور از دوستان قدیمی من بود و با هم در جبهه حضور داشتیم.

وی تصریح کرد: شهید زاهدپور به پرواز‎های هوایی با پاراگرایدر علاقهمند بود و حالت بلند پروازانه‎ای داشت و دوست داشت به درایج عالی برسد و شاید شهادت را دنبال می‎کرد.

نائب رئیس خانه مطبوعات گلستان خاطرنشان کرد: شهید زاهد پور باعث افتخار ماست و در شهرستان کردکوی شهید زاهد پور به عنوان یک فرد زاهد و مومن می‎شناسند و این شهید گلچین شده‎ای بود که به مقام شامخ شهادت رسید.

افتخاری خاطرنشان کرد: ماه ها از سال ۵۹ تا ۶۷ در جنگ بودیم شهادت نصیب ما نشد و باعث افتخار ما است که شهید زاهد پور دوست ما به این مقام والا دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه به عنوان یک نیروی رسانه‎ای آرزو دارم به مناطق سوریه و عراق بروم و مدافع حرم شوم گفت: راه دفاع از حرم دری است که برای مشتاقان وکسانی که آرزوی شهادت دارند باز شده است.

افتخاری بیان داشت: شهادت یک مصیبت نیست و یک سعادت است تا دیروز و در سن ۱۲ سالگی سلاح در دست داشتیم و از کشور دفاع می‎کردیم اما امروز قلم بدست گرفتیم و در جبهه فرهنگی و اطلاع رسانی از کشور دفاع می‎کنیم.

IMG_0658

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۸ ب.ظ

دیدگاه