رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان:کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت عمومی از اهدف مشترک پلیس و خبرنگاران است

کدخبر:۵۴۱۸۴

آزادگی، تقوا و تعهد از ویژگی های بارز خبرنگاران است

به گزارش البرز گلستان به نقل پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین “علیرضا دیلم” در مراسم تکریم و تجلیل از اصحاب رسانه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: راویان خبر و رسانه ها بودند که فرهنگ عاشورا و واقعه کربلا به تمام دنیا مخابره شد.
وی افزود: خبرنگاری و فعالیت رسانه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بطوری که انتشار یک خبر کذب می تواند موجب تشویش اذهان عمومی و کاهش احساس امنیت شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: قلم و آنچه که با آن نوشته می شود چنان جایگاه والایی دارد که خداوند در قرآن کریم به آن قسم خورده است.

حجت الاسلام دیلم خاطرنشان کرد: خبرنگاران و پلیس وجه اشتراک زیادی دارند و در برخی ماموریت ها به نوعی همکار یکدیگر هستند چراکه هر دو برای یک هدف مشخص یعنی کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت عمومی تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: نوشته ای که از قلم بیرون می آید می تواند سرنوشت یک جامعه را تغییر دهد لذا خبرنگاران باید همواره از فکر، اندیشه و قلم خود مراقبت کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه رسانه ها باید به دور از تعصبات قلم بزنند، گفت: آزادگی، تقوا، تعهد و امانت داری از ویژگی های بارز خبرنگاران است.
وی در پایان افزود: اصحاب رسانه اگر برای رضای خدای متعال کار کنند قطعا قلم آنان تأثیر گذار بوده و موجب پیشرفت و آبادانی جامعه خواهد شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه