مهندس شهمرادی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گلستان معرفی شد

البرز گلستان/ در مراسمی با حضور مهندس تراکمه ، معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران ، دکتر زارعیان ،مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران و مهندس مرگدری، معاون استاندار گلستان، مهندس شهمرادی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گلستان معرفی شد.

مهندس تراکمه از طراحی نسل جدید شبکه تلفن ثابت،انتقال و IP کشور خبرداد

دراین مراسم معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، از طراحی نسل جدید شبکه تلفن ثابت، انتقال و IP کشور با حضور مشاورین مجرب بین المللی خبرداد وگفت : عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است.

مهندس تراکمه ؛ به ابلاغ هیئت مدیره شرکت مبنی بر یکپارچه سازی مدل عملیاتی خود در کل کشور اشاره کرد وگفت: حذف موازی کاری ، چابک سازی سازمانی، وحدت رویه کشوری و مدیریت یکپارچه مشتریان بخشی از دستاوردهای این یکپارچه سازی مدل عملیاتی شرکت خواهد بود.

وی به حضور اپراتورهای جدید FCP در بازار رقابت اشاره کرد و گفت : در این شرایط لزوم حضور قدرتمند شرکت مخابرات ایران برای کسب رضایت ذی نفعان خود همواره راهرو اصلی این شرکت بوده است.

مهندس تراکمه ، واکاوی نیازهای کارکنان، مشتریان، سهامداران و تامین کنندگان شرکت مخابرات ایران را به عنوان گروه های اصلی ذی نفعان کلان این شرکت ، ضروری دانست و گفت :بر این اساس، این شرکت برنامه مدونی برای استراتژی ، کارکنان، مهارت ها ، سیستم ها وساختار خود پیش بینی وتهیه کرده است.

وی همچنین رسالت عظیم شرکت مخابرات ایران را دست یافتن به شاخص های مناسب ارتباطات دانست و گفت: در همین عرصه ، شرکت مخابرات استان گلستان نیز بخشی از این رسالت را عهده دار است .رسالتی که با همدلی وهمزبانی تمامی دست اندرکاران صنعت ارتباطات کشور نتیجه بخش خواهد بود .

مهندس تراکمه افزود: در همین راستا ، شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور اول کشور آماده است تا با ایجاد فضای همکاری در عرصه ارتباطات کشور همچنان پیشران اصلی این عرصه باشد.

در این مراسم، همچنین مهندس حسینی، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان گلستان، در گزارشی ، وضعیت ارتباطی استان را تشریح کرد وگفت: با تلاش کارکنان ، در سال های اخیر، ۸۳ هزار پورت اینترنت پرسرعت واگذار شد و شمار مشترکان تلفن همراه استان به ۵/۱ میلیون و تلفن ثابت به ۵۰۰ هزار شماره رسید.

مهندس مرگدری، معاون استاندار گلستان، نیز توسعه سرمایه انسانی ، فناوری و سرمایه گذاری  را عوامل مهم توسعه دانست و گفت : با وجود اینکه مخابرات همواره در خدمت مردم و دولت است ؛ ولی برای توسعه می بایست تغییراتی در ساختار آن صورت گیرد.

مهندس شهمرادی ، در این مراسم، ضمن تشکر از اعتماد هیئت مدیره، اظهار داشت: تغییر در فرایندها، با هدف توسعه بهتر ، همکاری با کارکنان و سایرسازمان ها وارایه طرح های جدید بهره وری کارکنان را به عنوان برنامه های اصلی شرکت مخابرات استان درنظر گرفته می شود.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گلستان، همچنین بر داشتن نگاه یکسان به تمامی کارکنان تاکید کرد و گفت : ازاین پس ، شرکت مخابرات استان گلستان همگرایی در مخابرات و کمک به اجرای طرح یکپارچه سازی و مدیریت نقدینگی برای افزایش درآمد را به عنوان اهداف کاری خود در نظر می گیرد./ منبع صدر نیوز

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۹ ب.ظ

دیدگاه