مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از سکونت بیش از ۱۵۰هزار نفر در واحدهای مسکن مهر خبرداد

البرز گلستان:مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به تحقق ۹۵ درصدی تعهدات دولت در بخش مسکن مهر استان، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هم استانی ها در این واحدها سکونت دارند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس”ابراهیم مبارک قدم” در گفت و گویی خبری افزود: این در حالی است که در فرآیند احداث و بهره برداری از پروژه های مسکن مهر استان دچار چالش هایی بوده که با تمهیدات دولت سعی شد این مشکلات برطرف شود.

وی در همین فرصت از متقاضیان مسکن خواست که برای بهره مندی از واحدهای این پروژه ها و ثبت نام آنها به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان به آدرس www.golestanrud.ir    مراجعه کنند.

به گفته مبارک قدم، در حال حاضر بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر استان با پیشرفت فیزیکی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در استان وجود دارد که فاقد متقاضی است که با تکمیل سهم آورده متقاضیان در کوتاه ترین زمان، تحویل و واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۵۲ هزار واحد مسکن مهر در تعهد استان گلستان بوده است، اظهارکرد: تاکنون بیش از ۴۳ هزار واحد از این میزان به بهره برداری رسیده و برنامه ریزی شده که تا پایان سال ۹۶، عملیات اجرایی تمام آنها به پایان برسد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۷ ب.ظ

دیدگاه