استاندار گلستان در مراسم تودیع فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ پیاده گرگان: ارتش از ارکان تابناک نیروهای مسلح است

البرز گلستان/استاندار گلستان  در مراسم تودیع امیر  منصور خمری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ پیاده گرگان که  با حضور مقامات لشکری، کشوری و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت : این جلسه را نمی توان جلسه تودیع نام گذاشت، چرا که در حوزه اسلام مسئولیت وداع ندارد و هر وداعی آغاز یک مسئولیت جدید است.

صادقلو با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در رابطه با ارتش گفت: امام فرمودند ارتش الهی شده است و این جمله بر کسی پوشیده نیست که ارتش از ارکان تابناک نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه همیشه بزرگترین عملیات ها برای نجات کشور با ارتش بوده است، گفت: اگر به روزهای اول انقلاب توجه کنیم، در تهاجم منافقین به کشور این ارتش بود که حرف اول را در نقش حفاظت از کشور زد و منافقین ارتش را بزرگ ترین خطرخود می‌دانستند.

استاندار گلستان اظهار کرد: زمانی موسولینی به دنیا پیام داد اگر می‌خواهید دنیا را داشته باشید، باید آهن داشته باشید، اما اقبال لاهوردی در جواب موسولینی گفت، اگر میخواهید دنیا را داشته باشید به جای آهن داشتن باید آهنین باشید.

وی در ادامه افزود: امروز در کشور ما هم ارتش هم بسیج و هم سایر نیروهای کشورآهنین شده اند و در حفظ نظام جمهوری اسلامی می کوشند.

صادقلو در رابطه با امیر خمری گفت: یکی از سربازان آهنین نظام جمهوری اسلامی امیر منصور خمری بوده است و آنچه در وصف ایشان قابل بیان است این است که به عنوان سرباز بزرگ دارای شخصیت آهنین، با اخلاق و در مفهوم استراتژی ارتش ولایی، مردمی و باعث افتخار نظام بودند.

صادقلو افزود: عملکرد امیر خمری به گونه ای بوده است که ما توان تشکر از زحمات و رشادت های او را در خود نمی بینیم.

وی در ادامه گفت: شورای تامین استان فضایی است که همه به هم احترام می گزارند و با توجه به اینکه استان گلستان استان رنگینی است، از لحاظ امنیت هیچ مشکلی نداریم و این را مرهون زحمات امیر خمری می‌دانیم.

استاندار گلستان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مدیریت امیر خمری در مدیریت بهتر استان استفاده کنیم.

IMG_0756

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۷ ب.ظ

دیدگاه