مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره مندی ۱۰۰درصد خانوار شهری و ۸۹ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گازطبیعی خبرداد

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی،مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت از بهره مندی ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۹ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در استان خبر داد.

 

 وی افزود:در همین راستا تاکنون در استان گلستان افزون بر ۵۱۵ هزار ۱۲۰ خانوار از گاز طبیعی برخوردار شده اند که  در این رابطه  تعداد ۳۲۲ هزار و ۶۶۰   خانوار شهری   و ۱۹۲  هزار و ۴۶۰  خانوار نیز روستایی می باشد

 

  مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت: در ۶ ماهه اول  سال جاری نیز تعداد  ۶۲۴۵ خانوار  از نعمت گاز بهره مند شده اند که در این زمینه  ۳۷۳۶  مورد شهری بوده و  ۲۵۰۹ مورد  نیز روستایی می باشد .

 

وی در ادامه گفت:در استان گلستان تاکنون تمامی ۲۹ شهر استان و ۷۸۲  روستا ،  ۵۱۴ واحد صنعتی عمده و  ۶۴ جایگاه CNG گازرسانی شده است.

وی در ادامه با اشاره به سرد شدن تدریجی هوای استان تصریح کرد:امیدواریم با برنامه ریزی های بعمل آمده و مدیریت صحیح مصرف گاز توسط مشترکین گرامی بتوانیم فصل سرما را به خوبی پشت سربگذاریم و تحقق این امربا همکاری مستمر و بسیار خوب مشترکین عزیز بخشهای خانگی،تجاری و صنعتی میسر خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان ضمن تاکیدبر پرداخت بموقع قبوض گاز بویژه از طریق سامانه های الکترونیکی،یکبار دیگر ازمشترکین عزیز خواست تا در پرداخت مطالبات معوقه اهتمام ویژه ای بعمل آورده وخادمین خود را جهت تداوم خدمات رسانی وتوسعه این نعمت الهی دراقصی نقاط  استان یاری رسانند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

دیدگاه