سردار حیدری جاشنین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی :امروز نیروهای مسلح ما به معنای واقعی کلمه به اقتدار رسیده اند

البرز گلستان/امیر کیومرث حیدری جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان اظهارکرد: صراط مستقیم یکی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند به ما داده و آن همان ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: هرنعمتی که خداوند به ما داده است شیوه سپاس گذاری خاص خود را دارد و اطاعت و همراهی و حرکت به موقع همراه ولی دستورالعمل شکرگزاری آن است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه تصریح کرد: دنیای اسلام با ولایت معنی پیدا می کند و هرجا ولایت باشد تاثیرگذار خود را نشان می دهد .

وی در ادامه با اشاره به انقلاب های مختلفی که در اطراف ایران بعد از بیداری اسلامی اتفاق افتاده است ، گفت: اکثر این انقلاب ها بعد از پیروزی از مسیر منحرف شده اند و گاهی جای انقلابی ها مستکبرین عوض شده است و انقلابی ها امروز در زندان هستند .

امیر حیدری در ادامه تاکید کرد: تنها تفاوتی که انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها دارد وجود ولایت است که اگر ما ولایت فقیه را نداشتیم قطعا تمایلات سیاسی و گروهی و حزبی ما را از مسیر اصلی انقلاب منحرف می کردند .

وی در ادامه با اشاره به اقتدار ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: اگر ما امرز این اقتدار را نداشتیم صدها شبکه ماهواره ای به صورت شبانه روزی برعلیه ما سخن پراکنی نمی کردند و همچنین نسبت به برنامه هسته ای و همچنین برنامه های فرهنگی ما اینگونه واکنش نشان نمی دادند .

حیدری تاکید کرد:باید قدر این اقتدار که ثمره خون ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی و شهدای سپاه پاسداران و بسیج و … است بدانیم و پشت سر رهبری آهسته و پیوسته حرکت کرده و رهرو اهداف شهداء باشیم.

جانشین نیروی زمینی کشور ۳ عنصر ولایت فقیه ، مکتب عاشورا و همراهی ملت بصیر را راه به دست آوردن اقتدار دانست و تصریح کرد: مادامی که ملت بصیر ما پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند از اقتدار ما کاسته نخواهد شد .

وی با بیان اینکه امروز دشمن می خواهد اسلام امریکایی را در منطقه حاکم کند ، گفت : اسلام امریکایی همان اسلام آل سعود و آل خلیفه و .. است که امام خمینی با آن مبارزه می کرد و این اسلامی است که کاری با کسی ندارد و می خواهد به اتفاقات دینا کاری نداشته باشد.

امیرحیدری در ادامه به پیشرفت های مختلفی که در کشور ایجاد شده است اشاره کرد و افزود : امروز ما به آن توانمندی رسیده ایم که آن چه از تجهیزات و نیاز نظامی خود را تولید کنیم که این خود در جهت اقتدار آفرینی و افزایش اقتدار کشور نقش مهمی دارد.

وی  در ادامه گفت : اگر دشمن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را درک نکرده بود به ما رحم نمیکرد و به کشور حمله می کرد با این شرایطی که در کشور های منطقه حضور نظامی دارند و می توانند از امکانات آنها استفاده نمایند.

جانشین نیروی زمینی ارتش در ادامه به اعدام مظلومانه شیخ نمر در عربستان اشاره کرد و گفت : نظام مستکبر سعودی نتوانست روشنگری های این روحانی مبارزه را تحمل مکند و از افشاگری های شیخ نمر هراسان بود.

وی ادامه داد : آل سعود تا آن حدی از این روحانی مبارز می ترسید که حتی وی را در گمنامی به خاک سپرد تا آرامگاهش محلی برای گردهمایی  و بزرگداشت گرفتن نشود.

IMG_0756

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶ ب.ظ

دیدگاه