مراسم استقبال از شهید قاسم تیموری .شهیدی در دفاع از حرم آل البیت در سوریه از گلستان/عکس

البرز گلستان / /ظهر امروز مردم ولایتمدار گرگان از شهید قاسم تیموری که در دفاع از حرم آل البیت در سوریه به شهادت رسید استقبال با شکوهی انجام دادند

ولی‌الله آقایی عصر امروز در حاشیه مراسم وداع با ششمین شهید مدافع حرم استان گلستان سرهنگ پاسدار قاسم تیموری در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: امروز مردم ما پای ولایت هستند امروز در مصلا گرگان مراسم گرامی‌داشت ۹ دی همه شاهد بودند که مردم ولایت‌مدار گرگان با حضور پرشور نشان دادند که حاضر هستند که تا آخرین قطره خون خود در حفاظت از حریم ولایت ایستادگی کنند.

وی بابیان اینکه تحولات سوریه به‌خوبی پیش می‎رود و امروز سوریه تنها نیست، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس جهان با ما سر ناسازگاری داشت و امروز نیز در سوریه تنها معاندین و تکفیری‎ها با سوریه در حال جنگ نیستند بلکه کشورهای غربی از آنها حمایت و پشتیبانی می‎کنند.

فرمانده تیپ ۴۵ مهندسی جوادالائمه استان گلستان خاطرنشان کرد: شهید قاسم تیموری با وجود اینکه جانباز ۶۰ درصد بود برای اعزام به سوریه بسیار تلاش کرد و بعد از چند بار مراجعه در نهایت توانست برای دفاع از حرم آل‌البیت (ع) به سوریه اعزام شود.

آقائی بابیان اینکه تیپ مهندسی جوادالائمه به چنین شهیدی افتخار می‎کند، گفت: شهید قاسم تیموری فردی مؤمن و شجاعی بود که ایثارگری‎های زیادی در طول عمر پربرکت خود داشت و در دفاع از حرمین اهل‌البیت (ع) توانست به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت برسد.

وی به حماسه مردم گرگان در روز ۹ دی اشاره کرد و گفت: قاسم تیموری شهید مسیر راه ولایت بود و می‎بینید که در روز میثاق مردم با ولایت شهید مدافع حرم شهید تیموری وارد دیار خود شده است.

فرمانده تیپ ۴۵ مهندسی جوادالائمه استان گلستان خاطرنشان کرد: شهید قاسم تیموری یکی از نیروهای با صبر و حوصله بود و با توجه به اینکه بیش از ۲۸ سال سابقه خدمتی داشت روحیه شهادت‎طلبی و ایثارگری در آن می‎دیدیم و در نهایت به آرزوی خود رسید.

اعلام برنامه‎های تشییع پیکر «قاسم تیموری»

طبق برنامه‎ریزی‎های انجام‌شده مراسم استقبال، وداع، تشییع، خاک‌سپاری و سومین روز بزرگ‌داشت «قاسم تیموری» ششمین شهید مدافع حرم از استان گلستان اعلام شد.

پس از تائید شهادت قاسم تیموری پاسدار رشید اسلام فرمانده دلاور گردان، تخریب‌چی و عضو تیپ ۴۵ جوادالائمه شهرستان گرگان و یکی از جانبازان دفاع مقدس در سوریه، ستاد استقبال و گرامی‌داشت شهید مدافع حرم شکل گرفت.

برنامه‎های وداع، تشییع، خاک‌سپاری و سومین روز بزرگ‌داشت «قاسم تیموری» ششمین شهید مدافع حرم از استان گلستان به شرح ذیل اعلام شد.

مراسم استقبال بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۰/۰۹/۹۴ با شکوه هر چه تمام‎تر در میدان بسیج گرگان برگزار شد.

مراسم وداع شهید قاسم تیموری ششمین شهید مدافع از استان گلستان عصر امروز چهارشنبه ۱۰/۰۹/۹۴ همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع روستای شموشک بالا شهرستان گرگان در حال برگزاری است.

*مراسم تشییع و خاک‌سپاری:

زمان: پنج‌شنبه ۱۰/۰۹/۹۴ از ساعت ۹:۰۰ صبح

مکان: گرگان-میدان شهرداری- خیابان پاسداران- معراج‌الشهدا به‌ طرف امامزاده عبدالله (ع) گرگان و امامزاده روشن‎آباد

*مراسم سومین روز:

زمان: شنبه ۱۰/۰۹/۹۴ از ساعت ۹:۰۰ صبح

مکان: گرگان-شبستان آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان

گفتنی است؛ شهید قاسم تیموری ششمین شهید مدافع از استان گلستان، پاسدار رشید اسلام فرمانده دلاور گردان تخریب‌چی تیپ ۴۵ جوادالائمه شهرستان گرگان و جانباز دفاع مقدس بود که در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

 

 

resized_288659_870

 

thm_289516_241

 

resized_288676_135

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۶ ب.ظ

دیدگاه