با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان : سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی برگزارشد

کدخبر:۴۲۰۹۱

با حضور خاندوزی مدیرکل امور اجتماعی استانداری :
سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی برگزارشد
البرز گلستان گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، پنج شنبه ۲۹ خرداد ۹۹ با حضور خاندوزی مدیرکل امور اجتماعی استانداری،قدمنان فرماندار، سید خلیل حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش ، قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش و همراهان سومین جلسه شورای آموزش و پرورش درسالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان کردکوی برگزارشد.
خاندوزی مدیرکل امور اجتماعی استانداری : اگرجوان ما درسن خردسالی آموزش لازم را درمدارس نیاموزد ند دربزرگسالی دچار اسیب های اجتماعی می شوند.خودکشی ،طلاق ودیگر آسیب های اجتماعی نتیجه عدم آموزش صحیح در سنین کودکی است.
وی درادامه با شاره به نظر استانداردرخصوص طرح نماد و غربالگری اجتماعی اشاره کرد و گفت:: برای اولیا شرایط لازم برای آموزش جهت رشد خانواده ها باید ایجادشود وطرح مراقبت های اجتماعی در قالب طرح نماد بهترین فرصت محسوب می شود.
خاندوزی با برشمردن ۱۸ آسیب اجتماعی ابلاغی از طرف وزارت و خواست رهبر معظم انقلاب در کنترل آسیب ها گفت: دستگاه هایی اصلی خواسته ها ابلاغ گردید و دستگاه های همکار درجهت کنترل قدم بر داشتند تا براساس آن برنامه ریزی شود تابر نامه ونقشه راه مشخص شود.
حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به سند تحول بنیادین گفت:
سند تحول بیس کار ما و رسیدن به حیات طیبه آرمان ما و همکاری ارگانهای مختلف در رسیدن به هدف مشترک ما در تعلیم و تربیت است.
وی در ادامه با بیان ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت افزود: کاهش آسیب ها ی اجتماعی در جهت رسیدن به جامعه ای باورمند که از اهداف سند تحول بنیادین در طرح نماد است ما را در رسیدن به این هدف کمک می کند.
وی با اشاره به جذب ۶۰۰نیرو درحوزه مشاوره ومربیان پرورشی گفت: با تامین نیروی اسانی بخشی از مشکلات ما در این حوزه کاهش می یابد.
وی برداشتن دیوار مدارس گفت: دیوار مدارس بلند شده است وما در پی آن هستیم تا بابرداشتن این دیوار تعامل با علماء نهادهای فرهنگی ، هلال احمر سپاه و دیگر ارگانها فضای بازبا تعامل چند سویه در جهت رشد تعلیم و تربیت ایجاد کنیم .
قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به کمک ارگانهای مختلف در ایام کرونا ویروس گفت: بیش از چهار میلیار تومان جذب مشارکت از ارگانهای کشوری و استانی داشته ایم و بیش از ۹۰ درصد خانواده ها از این کمک ها بهرمند شده اند.
وی افزود:در زمینه افزایش شهریه ها حد ااقل ها را باید در نظر داشته باشیم زیرا ظرفیت پذیرش خانوااده ها با توجه به وضع موجود امکان بیشتر ندارد.
وی در زمینه فعالیت های ارگانهای مردم نهاد گفت: ما در سحطح استان بالاترین رشد را داشته ایم و رتبه اول را کسب نموده ایم و این نشان مشارکت بالای خانواده های ما در مشارکت های مردمی است.
منوچهری رئیس ااره میراث فرهنگی با اشاره به بازدیداز مدرسه حضرت قائم چهارده گفت: این آموزشگاه قابلیت تبدیل شدن به مجنمع رفاهی و یا مجتمع بوم گردی را داراست.
قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش با تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین با طرح دستور جلسه گفت:با پیگیریهای بعمل آمده مصوبات گذشته کلنگ تجاری سازی اولین مدرسه شهرستان کردکوی با حضور معاون مدیرکل وفرماندار در شهرستان کردکوی به زمین زده شد.
وی در ادامه افزود: همدلی و همراهی کلیه اعضاء شورا همواره برای ما راه گشا در امور بوده است و در فعالیت های ما همواره فرمانداری شهرداری ،امام جمعه همواره نظرات و اقداماتشان راهگشا بوده است.
هریک از اعضاء بابیان نکته نظرات و پیشنهادات خود نسبت به طرح موضوع وارائه پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۳ ب.ظ

دیدگاه