مدیرعامل گازگلستان از وصل بودن جریان گاز درتمامی صنایع و جایگاهای CNG استان خبر داد

مدیرعامل گازگلستان خبر داد:جریان گاز تمامی صنایع و جایگاهای CNG استان وصل می باشد

به گزارش روابط عمومی، مهندس محمد رحیم رحیمی در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت گاز استان گلستان ، از وصل جریان گاز کلیه صنایع و جایگاههای CNG استان خبر داد.

وی ضمن قدردانی از صبر وحوصله و همراهی مردم شریف استان افزود:عامل اصلی محدودیت مصرف واحد های صنعتی عمده (آجر و سیمان) و جایگاههای CNG استان ، مشکلات پیش آمده دربخشی از خط انتقال گاز شمال کشور بوده که درهمین رابطه به منظور استمرار جریان گاز واحدهای خانگی وضروری ، محدودیت مصرف اعمال گردید.

مهندس رحیمی تصریح کرد: با توجه به مرتفع شدن مشکلات بوجود آمده ، از روز جمعه گذشته وضعیت فشارگاز عادی شده و گاز تمامی صنایع و جایگاههای CNG که از مدار مصرف خارج شده بودند در مدار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: چنانچه به هر دلیلی افت فشار گاز دراستان بوجود بیاید با توجه به اینکه اولویت اصلی مصرف گاز، بخش خانگی بوده و هدف ما تلاش برای تامین گاز پایدار این بخش می باشد این شرکت ناچاراً نسبت به قطع گاز واحد های صنعتی و جایگاههای CNG و حتی ادارات نیز اقدام خواهد نمود ،بنابراین نیازاست بخشهای اعلام شده به سوخت دوم مجهز بوده تا در صورت بروز مشکل از سوخت جایگزین استفاده نمایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه