موسوی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خبرداد : برنامه های اصلی مدیریت جدیدافزایش نظارت فنی، آموزش مهندسان، اصلاح ساختار اداری وتعریف راه های جدید درآمدی

مهندس مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان :هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان باید برای بازیابی هویت مهندسی کار کرده و برای آینده برنامه ریزی کند

البرز گلستان /مهندس رضا مروتی،به همراه مهندس سردارزاده سرپرست دفتر شهری و وشوراهای استانداری و حسام مدیرکل دفتر فنی صبح یکشنبه، در نشست با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان حضور پیدا کردند.

موسوی  رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در ابتدا  طی گزارشی از وضعیت فعلی این مجموعه گفت: هیات مدیره جدید بعد از آغاز فعالیت تمام همت خود را در جهت اصلاح وضعیت فعلی و خروج از بحران به کار بسته است. سید مجتبی موسوی افزود: منابع درآمدی ما محدود شده است و اصلاح ساختار سازمان نیز مشمول زمان می باشد. وی با اشاره به هزینه های نظارت و بازرسی و انجام سایر وظایف محوله بیان داشت در برخی از استان ها همچنان ۵ یا ۱۰ درصد مجریان  به حساب سازمان واریز می شود اما این قبیل راه های کسب درآمد از ما گرفته شده است و با این وضعیت بحران جدی تر می شود. موسوی با تشریح دیدار مدیران سازمان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت آیت اله نورمفیدی بر لزوم تبعیت از قانون، سپردن امور ساخت و ساز به متخصصان امر و استفاده از پیمانکاران بومی تاکید داشتند.

رییس هیات مدیره هفتم برنامه های اصلی مدیریت جدید را افزایش نظارت فنی، آموزش مهندسان، اصلاح ساختار اداری و نیز تعریف راه های جدید درآمدی عنوان کرد و گفت: تمام سعی ما بر این است با برنامه محوری، قانونگرایی و نیز با همکاری حوزه معاونت امور عمرانی و راه و شهرسازی مشکلات سازمان به حداقل برسد.

594

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۶ ب.ظ

دیدگاه