مرگدری معاون استاندار گلستان:فراهم آوردن زمینه حضور همه فعالان اقتصادی یکی از زمینه های واگذاری پروژه هاست

البرز گلستان/جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان امروز با حضور ربیعی معاون منابع انسانی طهماسبی معاون امیتی مروتی معاون عمرانی و مرگدری معاون استاندار و پیش قدم رئیس سازمان برنامه بودجه ومدیران اجرلئی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

علی مرگدری معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار گلستان در این نشست  ابتدا به انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: انتخابات مجلس های شورای اسلامی و خبرگان در پیش است و از همه مدیران و فرمانداران می خواهیم از جانبداری پرهیز کنند و در مجموعه  دستگاه خود مراقب باشند

وی افزود: فرمانداران به صورت خاصی به جدیت این موضوع راببینند.

مرگدری افزود: دهه مبارک فجر پیش مقدمه ای برای حضور باشکوه تر مردم در انتخابات است و در شورای معاونین مقرر شد پروژه هایی که در این ایام قابلیت افتتاح یا کلنگ زنی دارند با هماهنگی مدیران دستگاه ها و فرمانداران صورت بگیرد.و مجموعه اتفاقات سال۹۲الی۹۴ به عنوان یک عملکرد فرماندران با دستگاههای اجرایی داشته باشند.

وی سپس اظهار داشت: مزیت های پیشرو اولویت ها را مشخص می کند و به پاسخگویی به مطالبات اثربخشی بیشتری خواهد بخشید.

مرگدری به واگذاری پروژه های ملی و استانی اشاره و بیان کرد: فراهم آوردن زمینه حضور همه فعالان اقتصادی یکی از زمینه های واگذاری پروژه ها است و ما همزمان هردو بخش را پیگیری می کنیم.

معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار گلستان اظهار کرد: برخی طرح ها که دستگاه ها می گویند حتماً باید در اختیار خودشان باشد، ما می توانیم با تعیین برخی مکانیزم هایی شرایط تملک آنها را فراهم و به مبحث چابکسازی دستگاه ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد ما باید به سمت بخش غیردولتی باشد، خاطرنشان کرد: پروژه هایی داریم که ۱۸ سال از عمرشان گذشته و به اتمام نرسیده و با این اعتبارات اندک تا ۲۰ سال آینده نیز به بهره برداری نخواهد رسید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۷ ق.ظ

دیدگاه