علی بزرگمهرمدیر عامل مجمع سلامت گلستان ازپیشرفت ۸۰ درصد از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت غدیر گرگان به کمک خیرین سلامت خبرداد

البرز گلستان/جلسه هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان گلستان با حضور   حجت الاسلام لیوانی ریاست و بزرگمهر مدیرعامل  مجمع خیرین سلامت استان ودکتر هنرور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اعضاء مجمع خیرین سلامت استان و مدعوین در محل مرکز بهداشت استان  برگزار گردید.

در این نشست علی بزرگمهرمدیر عامل مجمع سلامت استان در ابتدا ضمن اعلام رضایت  عملکرد شورای خیرین سلامت شهرستانهای استان  از سوی  دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور  نیری و دکتر غنیان معاونت محترم هماهنگی امور استانهای کشور  اظهار کرد: مجموعه خیرین سلامت استان با توجه به داشتن نگرش مثبت به اعمال خیر و نیکو و اینکه هر حرکتی در راه خیر خصوصا در عرصه سلامت برای آنان اجر  وپاداش اخروی دارد و خیرین کسانی هستند که با خدای خود معامله می کنند.

وی همچنین از تفاهم وهمدلی مجمع خیرین سلامت در جهت ارتقای بهداشت و درمان شهرستانها تقدیر کرد و اظهار کرد : ان شالله بزودی شاهد آن خواهیم بود که در هیچ نقطه از استان با کمک خیرین سلامت نیاز به احداث مراکز جدید خانه بهداشت نباشد

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان  همچنین از اقدامات انجام گرفته در چند ماهه اخیر  بیان کرد:

از جمله کارهای مجمع خیرین انجام تفاهم نامه ساخت ۲ طبقه روی بنای فعلی مرکز بهداشتی و درمانی شماره یک علی آباد که به همت و مشارکت آقایان حاج رضا کرد کتولی و حاج سلیمان محمدی پرو ساخته شده با زیربنای هر طبقه ۵۱۰ متر مربع و با انجام هزینه ای بیش از یک میلیارد تومان

وی همچنین از  انجام تفاهم نامه  با جناب آقای حاج یحیی روحی و فرماندار محترم شهرستان کلاله بمنظور مشارکت در ساخت مرکز خدمات جامع سلامت با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان نام برد.

مدیر عامل مجمع خیرین استان سپس در باره ساخت مرکز جامعه خدمات سلامت در آق قلا اظهار کرد: در شهرستان آق قلاانجام تفاهم نامه ای با  حاج حکیم موحد بمنظور مشارکت در ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک آق قلا انجام شده است که هزینه آن حدود ۷۰۰ میلیون تومان می باشد که ۵۰ درصد آنرا یکی از خیرین محترم بنام  دکتر کسلخه تقبل کرده است.

علی بزرگمهر در ادامه اهم تفاهمنامه و پروژه های در سطح استان  در حال احداث و یا به بهره برداری رسیده است اعلام کرد:

انجام تفاهم نامه فی مابین مجمع خیرین و خانم کمالی فر بمنظور اهداء ۴۰۰۰ متر مربع زمین جهت ساخت مرکز جامع خدمات سلامت در شهر دلند که ارزش تقریبی زمین حدود ۳ میلیارد تومان می باشد .

– انجام تفاهم نامه واگذاریی ۳ هکتار زمین جهت ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی گالیکش که ارزش تقریبی زمین ۲ میلیارد تومان میباشد.

– بهره برداری از فاز دوم بیمارستان کلاله که یک طبقه آن بصورت ۱۰۰ درصد به ارزش ۱٫۵ میلیارد تومان توسط خیر ارزشمند جناب آقای مهندس حاج  یحیی روحی و فرماندار محترم کلاله و همچنین جمعی از خیرین محترم آن شهرستان تکمیل و واگذار نمودند ضمناً افتتاح آن توسط مقام محترم وزارت انجام شد .

– تکمیل پروژه های مرکز دیالیز آق قلا و درمانگاه فوق تخصصی به همت خیرین محترم بویژه حاج حکیم موحد – حاج علی آخوند آرخی – همسر مرحوم آل جلیل و جمعی از خیرین محترم انجام شده است ارزش تقریبی این دو پروژه با زیر بنای ۱۰۰۰ متر مربع حدوداً یک میلیارد تومان می باشد .که ۱۰۰درصد آن توسط خیرین تامین شده است و

– انجام بیش از ۹۰ درصد پروژه ساخت مرکز تخصصی سیمین شهر از توابع گمیشان که ۱۰۰ درصد پروژه توسط خیرین محترم آن شهر تامین شده که ۵۰ درصد توسط یکی از خیرین بنام آقای کرم تامین شده است .

– تکمیل و بهره برداری از ۲ خانه بهداشت روستایی رادکان کردکوی و شاهکوه سفلی توسط خیرین محترم خارج از استان بصورت تامین ۱۰۰ IMG_6640_درصد هزینه که هماهنگی این موضوع به عهده آقای دکتر غنیان بوده است .

–  انجام بیش از ۹۰ درصدپروژه مرکز دیالیز بندر ترکمن در دو طبقه به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان که توسط یکی از خیرین که نخواسته نامش فاش شود بنمایندگی آقای تایماز علاقی انجام پذیرفته البته این خیر قبلاً زایشگاه بندر ترکمن و نمازخانه بیمارستان را نیز به بهره برداری رسانده است

– اهدای یک دستگاه آندوسکوپ و کولونوسکوپ به ارزش ۵۰ میلیون تومان که توسط یک بانوی خیر در بند ترکمن به بیمارستان اهداء و از امروز به بهره برداری رسیده است .جا دارد از زحمات آقای دکتر معظمی قدردانی گردد.

– اهداء یک دستگاه چراغ سیالوتیک ، یک دستگاه تخت اطاق عمل ، یک دستگاه ردیاب بیمار به همت آقای دکتر فدائی مدیر محترم شبکه آزادشهر توسط یکی از خیرین به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان

– انجام بیش از ۹۰ درصد از پروژه درمانگاه تخصصی گالیکش که ۱۰۰ درصد هزینه توسط یکی از خیرین خارج از استان بنام حاج آقا مکری نژاد با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان و به همت فرماندار محترم جناب آقای خسروی اقدام شده است .

-اهداء ۱۵۰۰ متر مربع زمین جهت ساخت مرکز بهداشتی و درمانی روستایی در آزادشهر توسط یکی از خیرین به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان

– بهره برداری از اورژانس بین راهی عطا آباد که زمین و بخشی از هزینه ساخت توسط خیرین بوده است .

– انجام بیش از ۸۰ درصد مرکز خدمات جامع سلامت غدیر گرگان توسط حاج غلامرضا نوری خیر ارزشمند که  و جمعی از خیرین استانی و فرااستانی صورت گرفته ، به ارزش تقریبی بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان می باشد .

– انجام تصویر برداری از گوشه ای از خدمات خیرین که فیلم آن طی چندین نوبت از شبکه مستند سیما پخش گردید.

– انجام تصویر برداری از مرکز خدمات جامع سلامت غدیر و مرکز شهری علی آباد کتول توسط شبکه ۲ سیما که هنوز پخش نشده و بمحض اعلان زمان پخش اطلاع رسانی خواهد شد .

سپس هریک از اعضای هئیت مدیره گزارشی از حوزه فعالیت خیرین در شهرستانها ارائه دادند.

همچنین در این جلسه همچنین دکتر امین روان  رئیس  هیئت مدیره مجمع  اظهار کرد:  با توجه  درخواست مدیر درمان دانشگاه در خصوص مساعدت خیرین در تجهیز بخش فیزیوتراپی درمانگاه دزیانی ، خواستار مشارکت خیرین در این مورد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۹ ب.ظ

دیدگاه