کدخبر:۷۳۳۲۹
البرزگلستان/شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: درگاه پنل پیامکی ثبت حوادث آب و فاضلاب با رویکرد بهبود کیفیت و کاهش زمان ارائه خدمات پاسخگویی و رفع حوادث به مشترکین محترم استان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: با راه اندازی این درگاه مدیریت پاسخگویی به حوادث با ایجاد تماس خودکار و ارسال پیامک به مشترکین واقع در محدوده جغرافیایی انجام می شود.
مدیرعامل آبفا استان گلستان تصریح کرد: با عملیاتی شدن این درگاه ، مدیریت پاسخگویی به تماسها به منظور کاهش زمان انتظار، ارسال پیامک به مشترکین در مراحل مختلف ، اعلام زمان رفع حادثه و اتمام اتفاقات انجام شده بصورت مستمر انجام خواهد شد .
انتهای خبر
https://alborzegolestan.ir/?p=73329