البرز گلستان/درجلسه ای که باحضور معاون ، مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستانهای استان و کارشناسان بخش پشتیانی اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه گلستان تشکیل شد ابتدا مهندس شهمرادی با تاکید بر اینکه ارائه سرویس مطلوب وظیفه ماست افزود: نارضایتی مشترکین میتواند عوامل مختلفی داشته باشد که با بررسی دقیق توسط کارشناسان باید عامل نارضایتی مشخص و اگر از سوی مخابرات بوده برطرف شده و سرویس دلخواه مشترک به وی تحویل گردد .
مدیر مخابرات منطقه گلستان بقای سازمانهای خدمت رسان همچون مخابرات را منوط به رضایت و ماندگاری مشتر دانست و گفت: با تشکیل کمیته صدای مشتری در مخابرات ایران و استانها در صدد جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده و اولویت و هدف تمامی فعالیتهای مخابرات همین خواهد بود.
وی روسای ادارات مخابرات شهرستانهای استان را موظف به بررسی مشکلات احتمالی نمود و اضافه کرد : با تلاش و جدیت بیش از پیش باید در مدت کوتاهی تمامی نواقص برطرف شده و مشترکان ADSL(اینترنت پرسرعت ) نباید از کیفیت سرویس شکایتی داشته و به خوبی از بسته محصولات دریافتی از مخابرات بتوانند استفاده نمایند.
درپایان این جلسه جواد نجفی از شهرستان رامیان به عنوان پشتیبان برتر adsl در سه ماهه اول سال 96 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
https://alborzegolestan.ir/?p=23233