مهندس رستمی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:روز راهدار در حقیقت فرصتی است برای تقدیر از کسانی که بی ریا و خالصانه با شرایط سخت و دشوار به امر ایمن سازی جاده ها می پردازند

البرز گلستان/به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “علی بخش رستمی در این جلسه به مناسبت روز راهدار اظهار داشت: راهداران کسانی هستند که علاوه بر نگهداری از راه ها به عنوان سرمایه های ملی، راه را ایمن و آماده برای بهره برداران می کنند و این رسالت مهم بر کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به اینکه راه ها به عنوان سرمایه های ملی نیاز به مراقبت ویژه دارند، اضافه کرد: آنچه در سال جاری برای استقبال و مراقبت ویژه از راه ها در فصل زمستان فراهم کردیم تجهیز راهدارخانه های ثابت و سیار استان با ۱۷۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین است.
به گفته رستمی، آماده سازی انبارهای شن و ماسه، تجدید خط کشی راه ها، به روزرسانی و احیای تابلوهای افقی و عمودی به عنوان زبان راه ها از دیگر اقدامات انجام شده در طول راه های استان همزمان با شروع برودت هوا از اواسط آبان ماه سال جاری بوده است.
همچنین، رستمی از برگزاری نشست های مشترک با استان های همجوار و دستگاههای خدمات رسان و امدادی استان و برگزاری جلسات کمیسیون ایمنی راه ها با حضور مسوولان ارشد استان به عنوان بخشی دیگر از اقدامات زمستانی این اداره کل نام برد.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه در سال جاری زودتر از موعد به استقبال زمستان رفته ایم، اظهار امیدواری کرد که با کمک راهداران و عوامل راهداری مستقر در راه های استان و با همکاری مردم بتوانیم ایمنی جاده ها را در فصل سرما تامین کنیم.
رستمی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ راهدار و عوامل راهداری در قالب ۴۰ اکیپ در سطح یکهزار و ۹۰۰ کیلومتر از راه ها و ۶۰۳ کیلومتر از گردنه های برفگیر استان در حال انجام عملیات راهداری هستند.

مهندس “علی بخش رستمی” افزود: روز راهدار در حقیقت فرصتی است برای تقدیر از کسانی که بی ریا و خالصانه با شرایط سخت و دشوار به امر ایمن سازی جاده ها می پردازند تا در طول شبانه روز تردد در شریان های حیاتی کشور برقرار باشد و حمل و نقل متوقف نشود.
در این آیین، روسای ستادی و شهرستانی راه و شهرسازی، فرمانده پلیس راه و دستگاههای امدادی و خدماتی استان نیز حضور داشتند.
۲۶ آذرماه لغایت یکم دی ماه به عنوان هفته حمل و نقل و رانندگان و روز راهدار نامگذاری شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه