فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان :هدف اصلی تشکیل شورای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قانونمند و ضابطه مندکردن برنامه های آن در جامعه می باشد

البرز گلستان/نخستین نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت با حضور استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط و تعدادی از خانواده‌های شهدا، در استانداری گلستان برگزار شد.

در این نشست علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان  اظهار کرد: هدف اصلی تشکیل شورای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این است که برنامه‌های این حوزه، قانونمند و منظم شود.

علی اصغر فاضلی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر زیادی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تقویت روحیه صبر و استقامت در مومنین خواهد داشت.

وی ادامه داد: تقویت روح غیرت در جامعه اسلامی و زدودن دلبستگی‌های دنیوی از دیگر برکات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: این فرهنگ همچنین به دل دادن به معبود واقعی، تقویت محبت اهل بیت در قلب مردم و زنده نگه داشتن حماسه سازی‌های شهدا، کمک زیادی خواهد کرد.

فاضلی با اشاره به بودجه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: طبق بند (ج) ماده ۴۴، دستگاه‌های فرهنگی باید ۲۰ درصد از بودجه فرهنگی خود را در راستای فرهنگ شهادت هزینه کنند.

به گفته وی، شورای ترویج و توسعه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، دو نشست دیگر تا پایان سال جاری برگزار خواهد کرد

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۸ ب.ظ

دیدگاه