متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در نشست خبری: برگزاری بیش از۱۵۰ برنامه فرهنگی، جوانان و ورزشی از ابتدای دهه کرامت

البرز گلستان/محمود متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در نشست خبری اصحاب رسانه گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگار یک شخصیت جریان ساز و نبض تپنده تاریخ است و با زبان و قلم خود بسیاری از نارسایی ها را برملا می کند.

متقی در ادامه به بیان ویژه های برنامه های دهه کرامت پرداخت و اظهار کرد: در مجموع ۱۵۰ برنامه فرهنگی، جوانان و ورزشی در سراسر استان پیش بینی شده که از ابتدای دهه کرامت آغاز شده اند.

وی به بیان برنامه های شاخص پرداخت و گفت: یکی از شاخص ترین برنامه ها همایش اخلاق در ورزش است که ظهر بیست و سوم مرداد با حضور «کاروان زیر سایه خورشید» در زورخانه پوریای ولی گرگان برگزار می شود.

وی افزود: با همکاری موسسه های مردم نهاد ایرانا و پویندگان قله دانش برای نخستین بار مسابقه ای با عنوان «استارت آپ ساخت بازی های رایانه ای» به مدت سه روز در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مرداد در ساختمان کسب و کار پارک علم و فناوری استان گلستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: این مسابقه در راستای اشتغالزایی جوانان و ایجاد فضای تولید کسب و کار با حضور ۱۲۰ شرکت کننده در قالب ۴۰ تیم در چهار تخصص طراح بازی، طراح مرحله، گرافیست بازی و برنامه نویس برگزار خواهد شد.

به گفته متقی، در این مسابقه افراد شرکت کننده ایده های خود را مطرح می کنند و پس از پذیرفته شدن ایده ها در مدت ۵۴ ساعت طرح های خود را تولید می کنند.

وی ضمن بیان اینکه این مسابقه در چنین سطحی در کشور سابقه اجرا نداشته است گفت: در مجموع قرار است جوایزی نقدی و غیرنقدی به ارزش مادی ۳۵ میلیون تومان به تیم های اول تا سوم پرداخته شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۳ ب.ظ

دیدگاه