وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان : بیش از هزار برنامه در دهه مبارک فجر توسط بنیاد استان گلستان اجرا می‌شود

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر بنیاد گلستان تشریح شد

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: بیش از هزار برنامه در دهه مبارک فجر توسط بنیاد استان گلستان اجرا می‌شود.

 

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری، در نشست خبری چله انقلاب اسلامی اظهار کرد: به برکت خون شهدا، چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و امیدواریم در آینده پرچم برافراشته شده را به صاحب اصلی آن برسانیم.
وی افزود: برنامه‌های متعددی را با همکاری سایر مردم و دستگاه اجرایی برنامه‌ریزی‌شده و اجرا می‌کنیم، غبارروبی ۲۹۲ گلزار شهدای استان «۱۸ بهمن»، برنامه نمادین در فرودگاه، حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله «ع» گرگان، تجلیل از ایثارگران در مسجد گلشن با حضور نماینده ولی‌فقیه استان در ۱۸ بهمن، طرح سپاس «دیدار چهره به چهره مسئولان با جامعه ایثارگری»، برگزاری مراسم شهدای فجر آفرین «۴۸ نفر»، ویزیت خانواده شهدا، رونمایی از ۱۸ تصویر نقاشی شده شهدای مدافع حرم توسط هنرمندان گلستانی ازجمله برنامه‌های ما است.
وزیری گفت: برگزاری برنامه‌هایی در ۴۵ حسینیه استان، برگزاری برنامه‌های ورزشی در سطح شهرستان‌های استان، برگزاری مراسمات فرهنگی در ۳۳ مدرسه شاهد استان، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی با همکاری آموزش‌وپرورش، برگزاری اولین یادواره شهدای روستایی به‌صورت متمرکز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: ۴ گلزار مطهر شاخص در کشور مشخص‌شده که یکی از این گلزارهای مطهر، گلزار شهدای اهل سنت گنبدکاووس است که در بین گلزارهای شهدای شاخص کشور قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد تأکید کرد: درمجموع بیش از هزار برنامه کاربردی در روستاها، محلات، شهرها و غیره برگزار می‌شود.
وزیری تأکید کرد: مجتمع توان‌بخشی استان تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش کردیم بعد از ۱۲ سال به سرانجام برسد، ریاست‌جمهور در سفر به گلستان دستور تکمیل آن را دادند و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

دیدگاه