ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان:تلاش خواهیم کرد که مردم با آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان : انتخابات مانور قدرت و ثبات امنیت داخلی است و همه مسئولان باید شرایط لازم را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کنند.

البرز گلستان/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان محمود ربیعی با اشاره بی طرفی کامل دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان گلستان تصریح کرد: مشارکت گلستانی‌ها در انتخابات گذشته همیشه زبانزد عام و خاص بوده است، برای مدیریت ارشد استان و ستاد انتخابات گلستان با برنامه‌های متنوعی که تا برگزاری انتخابات دارند، تلاش خواهند کرد که شور انتخاباتی در این استان افزایش دهند.

ربیعی افزود: مشارکت حداکثری از راهبردهای اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است برای همین تلاش خواهیم کرد که مردم با آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان با اشاره به تغییرات در حوزه مسئولیت افراد گفت: تغییرات زمانی موفق خواهد بود که همراه با تحولات باشد، تغییرات افراد کار بزرگی نیست بلکه تحول به معنای توسعه بخشی در اجرای ماموریت ها و کمک به ظرفیت اهداف سازمانی است.

ربیعی نقش نیروی انسانی را در ایجاد تحول اداری مهم خواند و گفت: محور تغییرات و تحولات به توسعه‌یافتگی در همه بخش‌ها بستگی دارد وجود نیروی انسانی می‌تواند اهداف سازمانی را به سرمنزل مقصود برساند.

وی افزود: جامعه توسعه‌یافته باید نیروی انسانی توسعه یافته داشته باشد البته باید ابعاد مادی و معنوی نیروی انسانی را نیز مورد توجه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان بر ضرورت اخلاق حرفه‌ای تاکید کرد و بیان داشت: آموزش نیروی انسانی و ارتقاء آنها به پله بالاتر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ربیعی با اشاره به اینکه مبنای تصمیم گیری همه دستگاه های دولتی و غیردولتی در ثبت وقایع حیاتی است، گفت: چهار واقعه مهم ولادت، وفات، ازدواج و طلاق که توسط سازمان ثبت احوال صورت می‌گیرد در راستای برنامه‌ریزی برای جامعه بسیار با اهمیت محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: علم مدیریت نیز توجه به نیروی انسانی آموزش دیده دارد که ارتقاء سطح شغلی و سازمانی مورد تاکید علم مدیریت است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰ ق.ظ

دیدگاه