دکتر احمدی مدیر عامل هلال احمر استان گلستان خبرداد: معرفی طرح ملی امداد نوروزی هلال احمربه عنوان یک مطالبه ملی جهت ارائه خدمات به مردم

البرز گلستان/دکتر احمدی مدیر عامل  هلال احمر استان گلستان در اولین جلسه مدیران شعب جمعیت هلال احمر گلستان خواستار ارائه کیفیت خدمات بالا به مردم توسط جمعیت شد .

وی  ضمن بین اینکه این طرح بیش از ۱۷ سال از عمر آن می گذرداظهار کرد: در طرح امداد نجات نوروزی سال۹۶ برآیندکلی کار بسیارخوب انجام شده است.

دکتر احمدی سپس تاکید کرد: طرح ملی امداد نجات نوروزی به عنوان یک مطالبه ملی جهت ارائه خدمات خوب  درآمد .و در بحث بهبود اصلاح رفتار ترافیکی(بهرفت) که با همکاری یونیسف در ۶ ماه اول سال جاری با توجه به ظرفیت های موجود تجربه هلال احمر در پیشگیری از حوادث ترافیکی طراحی و تدوین شده است و این طرح یکی از برنامه های مهم طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است.با اجرای آن در نوروز ۹۶باقیات الصالحاتی  برای همه بوجود آمده است

مدیر عامل  هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه در بحث اعتبار دومین استان کشور هستیم  و تملک دارائی نیزدوبرابر شده است.photo_2017-04-15_21-23-34

وی سپس از مدیران خواست با توجه به طرح تکریم ارباب رجوع به جای نشستن مدیران در دفتر روسای شعب در مراکز مردم حضور پیدا کنند و برنامه های جمعیت را اجرا کنند ودر پاسخگویی به مردم  نیزدر کما ل متانت و ادب پاسخگو باشید.

دکتر احمدی مهمترین کارهای هلال احمر استان را در سال جدید بحث آموزش و نگاه به داوطلبان و اعتبارات نام برد.

وی با بیان اینکه صلیب سرخ انگلیس در سال ۳۰۰میلیون پوند درآمد دارد و دولت هیچ اعتباری به آنان نمی دهد بیان کرد: از مدیران درخواست می شودکه بدنبال درآمد و سرمایه گذاری باشند و اگر اعتبار نباشد منجر به ایستایی می شود .

دکتر احمدی مدیر عامل  هلال احمر استان گلستان در ادامه با توجه به برگزاری دو انتخابات در سطح کشور و استان از مدیران خواست که به هیچ عنوان سو گیری نکنید و بگذارید قداست و استقلال جمعیت هلال احمر حفظ شود.

وی با بیان اینکه با خرید ۶ فروند بالگرد جدید توسط سازمان امداد و نجات بالگرد در کشور ناوگان امداد هوایی به ۲۳ فروند بالگرد مجهز شد.

دکتر احمدی همچنین در باره طرح خادم ( خانواده آماده در مخاطرات به همت تسهیل‌گران جمعیت هلال احمر برای آموزش و ارزیابی خانواده‌ها در برابر مخاطرات )اظهار کرد که جمعیت با این طرح جمعیت دین خود را به مردم و خودش ادا کرد.

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۸ ب.ظ

دیدگاه