فرماندار گرگان و رییس ستاد انتخاباتی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان خبرداد: ثبت نام۱۲نفردرمجلس شورای اسلامی و ۶نفر در مجلس خبرگان رهبری

البرز گلستان /رییس ستاد برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا و رییس ستاد انتخاباتی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان از ثبت نام ۱۲نفر درمجلس شورای اسلامی و ۶نفر در مجلس خبرگان رهبری خبر داد .

دکتریحیی خاکی”فرماندار گرگان در سومین روز از ثبت نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین روز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : روز جاری با آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی ۱۱نفر با حضور در فرمانداری گرگان و یک نفر با حضور در وزارت کشور ثبت نام نمودند .

وی افزود : کاندیداهای محترم نیاز است با مدارک کامل خود به فرمانداری جهت ثبت نام از ساعت ۸صبح تا ۱۴عصر حضور بهم رسانند و قبل از انجام فرایند ثبت نام با حضور در فرمانداری مدارک خود را مرور نمایند تا در زمان ثبت نام و ثبت در سامانه مشکل خاصی بوجود نیاید و در اسرع وقت نیز این فرایند انجام گردد.

دکتر خاکی بیان داشت: از ابتدای ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در مجلس خبرگان تاکنون در مرکز استان ۶نفر ثبت نام نمودند و این مراحل نیز تاروز چهارشنبه ۲مهرماه ادامه خواهد داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۲ ب.ظ

دیدگاه