راه اندازی مجمع خیرین ورزشی گلستان در راستای احیای فرهنگ مشارکت خیرین در امر ورزش

البرز گلستان/ به دعوت مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان اولین جلسه هم اندیشی چگونگی اجرای طرح خیرین ورزشی در سطح استان  در دفتر اداره کل ورزش وجوانان استان گلستان با حضور دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان ومهندس جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان  ابراهمیم مدیر حراست ورزش  جوانان وحسین گلریز مدیر خانه مهر استان و مدیر گروه خبر البرز و کارشناسان برگزار گردید .

در این نشست دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در ابتدا ضمن بیان اعلام بودجه ورزشی هییتها در استان  با ۵۰هویت ورزشی ۶۰۰میلیون تومان می باشد اظهار داشت : اگر بخشی از هزینه درمان داخل ورزش شود گرفتاریهای درمان کمتر می شود و با ورزش سلامت جسمی و روحی ایجاد و اعتیاد کم می شود.

وی افزود: تیم های ورزشی ما در مسابقات بین المللی با یک برد تیم ملی هویت می گیرندو چه ابزاری تاثیر گذار تر از این می باشد .

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی در سه جا برافراشته می شود برای  مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری و تیم های ورزشی و ورزشکاران در میادین ملی

وی افزود: چقدر باید تلاش کرد تا پرچمی در میادین ورزشی ملی افراشته شود.

وی ضمن اعلام ۱۱۲ پروژه نیمه تمام در سطح استان که نیاز به حداقل ۵۰سال زمان جهت تکمیل دارد .اظهار کرد : بزودی مجمع خیرین ورزش در سطح استان در محضر نماینده ولی فقیه در استان گلستان گشایش می یابد

دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در خاتمه ضمن تشکر از حاضرین در جلسه مشاوره  امورخیرین ورزشی اعلام کرد: ان شالله با شکل گیری این مجمع بتوانیم در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و شکل گیری  فضاهای ورزشی خیرین جدیددر مراحل مختلف موفق شویم.

در ادامه علی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان ضمن تشکر از تلاش مدیریت ورزش و جوانان استان در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و تقویت روحی و جسمی اقشار مختلف جامعه که بخشی از این امور می تواند درجلوگیری ازبیماری و عوارض موثر باشد .

وی اعلام آمادگی کرد در راستای راه اندازی مجمع خیرین ورزشی آماده در اختیار گذاشتن تجارب خود و مجمع در این امر مردمی می باشد.

همچنین مهندس جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان اظهار داشت :خدمت درامر ورزش لذت بخش است و ساخت پروژه های ورزشی در مناطق محروم جهت رفع آسیب های اجتماعی و همچنین کشف استعداد هایی که موجب افتخارات ملی و بین المللی می شود امری ضروریست.

وی افزود:امیدوارم فرهنگ با ارزش خیرین جاری شد تا در حوزه سلامت و قهرمانی و پهلوانی شاهد افتخارات بزرگی  در سطح استان گلستان باشیم.

وی در راستای همدلی و هم افزاپی و تحقق این امر مهم و تقویت بحث ورزش سالمندان و بازنشستگان با اداره کل ورزش و جوانان اعلام آمادگی کردتا با ایجاد تعامل  قدمهای موثری در راستای استفاده بازنشستگان وتکریم این قشر در استفاده از اماکن ورزشی گرفته شود.

IMG_0508

IMG_0510

IMG_0509

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴ ق.ظ

دیدگاه