جانشین عقیدتی سیاسی ناجادرگلستان:ناجا درنهادینه کردن اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در دنیا نقش مهمی دارد

البرز گلستان/حجت الاسلام هادی بهشتی‌پور ظهر امروز در ششمین دوره بصیرت غیرمتمرکزی فرماندهان انتظامی استان گلستان اظهار داشت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی با بصیرت و اقتدار خود با حضور در خارج مرزها مانند عراق و سوریه و ارائه آموزش های لازم به نیروها، امنیت داخل کشور را تامین می‌کنند.

وی افزود: این اقتدار پلیس و نیروهای مسلح در سایه داشتن رهبری مقتدر و آگاه و داشتن بصیرت بالای پرسنل ناجا است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: تکیه بر قدرت الهی سبب ایجاد ابرقدرت می‌شود و جریان نیروهای ما مثبت است و مقام معظم رهبری به خوبی مسیر را هدایت کردند که امروز در چندین جبهه اگر حضور مستقیم نداریم، اما نیروهای ما به نوعی حضور دارند و به پیروزی می‌رسیم که از آن جمله می‌توان به سوریه، عراق، بحرین، یمن و حتی عربستان سعودی اشاره کرد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور افزود: نیروهای مسلح مانند نیروی انتظامی نقش تعیین کننده‌ای در این خصوص دارد و ما در واقع به دنبال کمک هستیم تا اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در دنیا نهادینه شود که ناجا در این خصوص نقش مهمی دارد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: تکیه بر قدرت الهی سبب ایجاد ابرقدرت می‌شود و جریان نیروهای ما مثبت است و مقام معظم رهبری به خوبی یادآور شد که ناجا در قدرت و استحکام نظام و فتنه‌های مختلف نقش تعیین کننده دارد و این مساله سبب شده تا همیشه با تهدید مواجه شود، اما نباید از تهدیدات ترسید و نباید در مبارزه و مقابله با تهدیدات حتی یک شهید هم بدهیم، بلکه باید تهدیدگران کشته شوند و پیروزی نصیب نیروهای ما شود.

به گفته بهشتی پور، برای گرفتار نشدن در تهدیدات باید پلیس در وهله نخست خود را بشناسد که پلیس نظام اسلامی است.

وی گفت: ما در سوریه و عراق برای خود می‌جنگیم، زیرا نمی‌خواهیم اجازه دهیم تا دشمن به سوی کشور ما بیاید و به همین علت خود جنگ را به آنجا کشانده‌ایم و می‌خواهیم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن در خصوص کشور را نقش بر آب کنیم.تسنیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه