مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان در آخرین روز نمایشگاه کتاب:کتاب و کتابخوانی پیش زمینه توسعه در تمامی بخشهای فرهنگی و اجتماعی و سیاسی واقتصادی می باشد

البرز گلستان /به گزارش خبرنگار فرهنگی البرز گلستان امروز همزمان با آخرین روزنمایشگاه کتاب  جمعی از خبرنگاران استان گلستان بازدیدی از غرفه های مختلف این نمایشگاه داشته اند و با صاحبان غرفه و مراجعه کنندگان گفتگوی داشته اند .

امروزبا توجه به اینکه  آخرین روز برگزاری این نمایشگاه بود و لی حضور دانشجویان و خانواده ها وعلمای اهل تشییع و تسنن بسیار بارز و نمودار بوده است و آنان از این  نمایشگاه بازدیدداشته اند .

ابراهیم یکی از غرفه داران این نمایشگاه از نظم وامنیت نمایشگاه و خدمات دهی در داخل نمایشگاه ابراز رضایتمندی داشته و معتقد بود اگر تبلیغات بیشتری می شد یقینا این نمایشگاه بسیار با شکوهتر برگزار می شد .

یزدانی یکی از دانشجویان حاضر در این نمایشگاه تنوع کتابها را بسیار عالی اعلام کرده و اظهار داشت که این نمایشگاه باید مهلت بیشتری داشته تا همه بتوانند از این نمایشگاه بهره مند شوند.

یکی از روحانیون حاضر در این نمایشگاه از تنوع کتابها خصوصا کتابهای مذهبی برای نسل جوان استقبال کرده و ابراز امیدواری کرده است که جوانان بتوانند با بهر گیری از این کتابها به علم و دانش و معرفت خود بیافزایند

فضیلت مدیر کل ارشاد در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران حاضر در نمایشگاه حضور پیدا کردو ضمن اعلام نقش مهم رسانه در ترویج این امر مهم  ابراز داشت: رسانه نقش مهم و بسزائی هم در معرفی کتاب و هم در توسعه فرهنگ کتابخوانی دارند.

وی تاکید کرد: بهترین و کارآمدترین ابزار براتی تبلیغ و ترویج و توسعه کتا ب و کتابخوانی رسانه می باشد.

مدیر کل ارشاد ایسلامی گلستان تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی پیش زمینه توسعه در تمامی بخشهای فرهنگی و اجتماعی و سیاسی می باشد.

وی اعلام نمود: ۵۰۰ ناشر در ٢۶٠ غرفه، آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند و علاقه‎مندان به خرید کتاب، با تهیه بن کتاب از تخفیف ٢٠ درصدی بن کتاب و ١٠ درصدی غرفه‎ها برخوردار شدند.

گفتنی است نهمین نمایشگاه کتاب گلستان ١٢تا ١٧ آذرماه جاری از ساعت ١۴ الی ٢١ پذیرای علاقه‎مندان  بود.

photo_2015-12-08_23-06-15

IMG_0426

IMG_0423

IMG_0425

IMG_0430

IMG_0429

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۷ ب.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    سلام تشکر از توجه شما به بخش کتاب . کتاب خوانی

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه