دکتر خاکی فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری:تقویت وایجاد تشکل های اجتماعی بسیاری از فعالیت های را دوچندان خواهد کرد

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان ی جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد،

در این جلسه دکتر خاکی فرماندار شهرستان گرگان ضمن تشکر ازحضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه محبوب گرگان بیان داشت: از همان روزهای نخست مسئولیت تمام فعالیت های شهرستان را بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و چشم اندازه افق ۱۴۰۴ و اسناد بالادستی، برنامه ها را پایه ریزی کردیم.

خاکی افزود: برای آنکه شهرستانی هوشمند با سازمان هایی فعال، انعطاف پذیر و کارا داشته باشیم، در گام اول نشست هایی با مردم، نخبگان، روحانیون، اساتید دانشگاه و فعالان سیاسی و اجتماعی برگزار کردیم ، این تعامل دوسویه می تواند گام های ما را به سمت توسعه سریع تر و اعتماد اجتماعی را تقویت کند.

فرماندار شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: بسیاری از فرایندهای پایه ای با هدف ایجاد و تقویت انگیزه در کارکنان و اعتماد ارباب رجوع بازبینی و پایش شد که در این پایش هم رضایت شغلی و ارتقاء سطح انگیزش کارکنان و هم افزایش رضایت ارباب رجوع مورد توجه قرار گرفت و میزان رضایتمندی ارباب رجوع نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

وی به معظلات اجتماعی شهرستان گرگان اشاره و بیان کرد: مسئله اعتیاد در گلستان مهم ترین آسیب اجتماعی است و دو روستای قزاق محله نومل و قلعه محمود شهرستان گرگان را به عنوان نقاط محوری بحران زا در نظر گرفتیم.

فرماندار گرگان افزود: در روستایی که مردم آن، از نظر تغذیه و اشتغال مشکل دارند و جوانان آن مکانی برای تفریح سالم ندارند نمی توانیم انتظار داشته باشیم که آنجا مصون از آسیب باشد. به همین دلیل همه دستگاه های اجرایی را مامور کردیم که بر اساس وظایف ذاتی خود خدمات ارائه کنند.

خاکی از کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: امسال از نظر مسئله خودکشی، ۱۸ و هفت صدم درصد کاهش داشتیم و در مسائل دیگر نیز با کاهش مواجه بودیم که البته رقم چشمگیری نیست.

وی به تقویت تشکل های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر تشکل های اجتماعی ایجاد و تقویت شوند، بسیاری از فعالیت های ما دوچندان خواهد شد و سود و نفع آن به جامعه بازمی گردد.

وی به بیان فعالیت های سیاسی پرداخت و تصریح کرد: ابتدا به شناسنامه دار کردن احزاب سیاسی در گرگان اقدام و با برگزاری چندین نشست، تعاملی دوسویه با آنها برقرار کردیم.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون ۲۵ شخصیت سیاسی کشور در شهرستان سخنرانی کرده اند که خوشبختانه هیچ اتفاق خاصی در این برنامه ها رخ نداد.

دکترخاکی به فعالیت های حوزه امنیت شهرستان اشاره و اظهار کرد: مولدهای ایجاد ناامنی را شناسایی کردیم و کاهش هشت درصدی جرایم عام و ۱۰۰ درصدی جرایم خشونت بار نشان می دهد که شهرستان امنی داریم.

خاکی با تشکر از همه مدیران شهرستان گرگان، خطاب به آیت الله نورمفیدی گفت: با سیاست های دولت تدبیر و امید و استاندار گلستان و توصیه های شما، همنوایی بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اصرار داریم مدیریت یکپارچه شهری در شهرستان گرگان ایجاد شود که ابتدا فهم آن در سطح شهرستان باید پایه ریزی شود.

فرماندار گرگان  در پایان درباره انتخابات پیش رو بیان کرد: تلاش ما این است که همه گروه های سیاسی با همه سلایق در چارچوب سیاست های نظام، پای کار بیایند تا انتخابات پرشور و قانونی را شاهد باشیم.

1448695368_img_8944

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۳ ب.ظ

دیدگاه