نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان، با حضور در برنامه خانه محبت سیمای گلستان:امسال ثبت نام کتب کلیه مقاطع تحصیلی از طریق فضای مجازی انجام می شود

در برنامه خانه محبت سیمای گلستان، فرآیند ثبت نام و توزیع کتب درسی در سال تحصیلی ۹۹ تشریح شد.

الببرز گلستان  قدرت اله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان، با حضور در برنامه خانه محبت سیمای گلستان ضمن تبریک گرامیداشت هفته معلم گفت: ثبت نام کتب درسی برای دانش آموزان آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی، پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استثنایی از ۲۴ فروردین آغاز شده است و تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: وی با اشاره به زمان کتب درسی خاطرنشان کرد: سفارش کتب درسی به صورت مجازی در درگاه الکترونیکی irtextbook.com و irtextbook.ir    در تمامی مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است.

نظری بیان کرد: همچنین ثبت نام کتب درسی ورودی های پایه تحصیلی اول، هفتم و دهم از هشت تیرماه آغاز  و تا ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اگر خانواده هایی به هر دلیل نتوانستد انفرادی ثبت نام کنند مدارس در دوشنبه دایر خواهد بود و می توانند وجه ثبت نام کتب درسی را خانواده ها به حساب مدارس واریز کنند و مدیر ثبت نام گروهی را برای دانش آموزان انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: در کشور ۱۵۰ میلیون جلد کتاب چاپ شده و بالغ بر  چهار میلیون جلد کتاب را برای بیش از ۳۷۰ هزار دانش آموز در سال آینده خواهیم داشت.

نظری متذکر شد: در سنوات گذشته کتب درسی دوره متوسط از طریق کتابفروشی ها عرضه می شد و امسال ثبت نام کتاب از طریق فضای مجازی انجام و کتاب های درسی در روز نخست مدارس بین دانش آموزان عرضه می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیدگاه