مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی وجهانگردی درهمایش سازمان بازنشستگی گلستان:تخفیف ۲۰الی۴۰درصدی بازنشستگان درصورت استفاده ازهتل های ایرانگردی وجهانگردی

به گزارش سرویس بازنشستگی گروه خبر البرز گلستان همایش روسای کانونهای بازنشستگی استانهای مازندران و گلستان باحضور ترابی معاون مالی اداری سارمان بازنشستگی کشور ربیعی معاونت نیروی انسانی استانداری گلستان و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان  و مهندس قریب و قهرمانی از مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ومدیران کانونهای بازنشستگی این استان با محوریت اجرای سفرهای زیارتی و سیاحتی در سالن خانه مهر گرگان برگزار گردید .

در این همایش مهندس قریب مدیر عامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی در ابتداضمن بیان اهمیت  سفر در آموزه های دینی و سفارش  بزرگان دین در روایت و احادیث در باره اهمیت اقتصادی گردشگری در دنیا  اظهار داشت : امروزه خیلی از کشورها با گردشگری اقتصاد خود را می چرخانند .

وی در باره اهمیت گردشگریدر جامعه  آنرا صنعتی  پویا و با اشتغال مستمر و درآمد پایدار دانست و پذیرایی را اولین حلقه وابسته به گردشگری دانست .

مدیر عامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی یکی از دلایل عدم رشد صنعت گردشگری در کشور را جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی نام برد که جلوی رشد این صنعت را گرفته است

مهندس قریب در باره جایگاه صنعت گردشگری ایران در سطح جهان اعلام کرد : جایگاه ما از نظر جاذبه های دیدنی در دنیا بسیار بالا است و ما جزء ۱۰ کشور اول دنیا می باشیم ولی متاسفانه از نظر درآمدی در رده۱۳۵ دنیا هستیم .

وی در ادامه بیان داشت : ما باید سهم خود را از بازار جهانی کسب کنیم و این شرایط الان کاملا مهیا می باشد

مهندس غریب مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری  ایرانگردی و جهانگردی در باره سابقه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در ایران اظهار داشت : زنجیره هتل های ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بزرگترین و کهن ترین و گسترده ترین  مجموعه هتلی کشور در ۴ دهه در نقاط بسیار خوبی افتتاح شده است

وی افزود : اولین رستوران زنجیره ای ایرانگردی و جهانگردی نیزدر استان گلستان در شهرستان گرگان جدیدا افتتاح شده است .

مهندس غریب در باره اهمیت سفر کارت ابراز داشت: سفرکارت ملی شروع آن بر اساس مصوبه وزیران بوده وی بعدا به جهت عدم حمایت موثر سازمانها و نهادها به توفیقاتی نرسیده است .

وی سپس ادامه داد: هدف این است که سفر کارت بتواند با تعامل با سازمانهای و وزارتخانه ها و کارتهای اعتباری آنرا شارژ کنند

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری  ایرانگردی و جهانگردی از سیاستهای سفر کارت را تخفیف ۲۰الی ۴۰دزصدی د ز صورت استفاده از هتل های ایرانگردی و جهانگردی نام برد که در رونق گردشگری نقش بسزائی دارد .

وی در خاتمه  از مدیرا ن وزارتخانه ها و سازمانها خواست از طرح سفر کارت حمایت کنند و اعلام کرد : ۶۵ هتل ایرانگردی وجهانگردی  با تمام امکانات فعال در سطح کشور داریم

که آماده خدمات رسانی به بازنشستگان عزیز و کارمندان دولت و بخش های خصوصی می باشد

IMG_0316

IMG_0295

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه