انجام مراسم افتتاح سومین تقاطع غیرهمسطح گرگان در سه‌راه گلشهر

به گزاش سرویس خبر البرز گلستان مراسم افتتاح سومین تقاطع غیرهمسطح گرگان در سه‌راه گلشهر این شهر برگزار شد.  پل زیرگذر گلشهر که کلنگ آن ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ بر زمین زده شد قرار بود پس از یک‎سال افتتاح شود اما ۴ ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‎برداری رسید. کاهش بار ترافیکی محور ناهارخوران از اهداف ساخت این پل عنوان شده است. –

در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم سطح گلشهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، حسن صادقلو استاندار، رضا مروتی معاون عمرانی استاندار، یحیی خاکی فرماندار گرگان، نمایندگان گرگان و آق‌قلا در مجلس، حسین صادقلو شهردار گرگان، اعضای شورای شهر گرگان و تعداد زیادی از مردم گرگان حضور داشتند. در این مراسم آیت‌الله نورمفیدی، حسن صادقلو، زهرا نورا رییس شورای شهر گرگان، شهردار گرگان در سخنانی بر لزوم همدلی برای توسعه گرگان تأکید کردند و با قدردانی از همت جهادی مدیران شهرداری ابراز امیدواری کردند که با این رویکرد گرگان شتاب بیشتری در مسیر توسعه بگیرد.

در مراسم افتتاحیه از محسن احمدی معاون عمرانی شهرداری و مدیران پروژه تقدیر شد. سپس اتومبیل‌های کلاسیک با حرکت در این زیرگذر به صورت رسمی آن را افتتاح کردند. پل زیر گذر گلشهر با هزینه‎ای حدود ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است. برای این پل ۱۵ هزار متر بتن ریزی و ۴۱ هزار متر مکعب خاکبرداری شده است و از سیستم خروج آب اصولی و فنی برخوردار است. طول پل ۵۰۰ مترمربع، عرض پل ۱۵٫۵ مترمربع و ارتفاع پل در گودترین نقطه ۶٫۵ مترمربع است این پل به شکل زیرگذر شمالی جنوبی است که نقطه جمعیت شهری را به مناطق تفریحی، توریستی، بالادست و پایین‌دست گرگان جابجا می‎کند.

 

1447682974_img_7183

photo_2015-11-20_13-15-00

photo_2015-11-19_17-03-07

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۹ ق.ظ

دیدگاه