مدیرکل حراست شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشوردرمعارفه حراست آبفارگلستان:مدیران حراست میتوانند نقش مهمی درارتقاء شرکت ورضایتمندی واعتمادبه کل سیستم ایفا کنند

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان انجام شد

البرز گلستان/با حضور مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مهندس شکیبافر مدیرعامل شرکت آبفار استان گلستان ،اعضای هیئت مدیره ، معاونین شرکت ،مدیران حراست صنعت آب و برق استان و مدیران امور آبفار شهرستان ها جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حراست این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، در این مراسم ابتدا مهندس شکیبافر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت، ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ، به ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان پرداخت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران حراست می توانند با پیشگیری از آسیب ها و مشکلات و با ایجاد فضای صمیمانه در کل مجموعه شرکت ایجاد انگیزه کرده و نقش مهمی در ارتقاء شرکت و رضایت مندی و اعتماد به کل سیستم ایفا کنند

مهندس محرمی راد مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دراین جلسه گفت: حراست به عنوان یک عنصر پویا و فعال در اداره باید هنر پیش بینی و پیشگیری را مد نظر خود قرار دهند.

وی، داشتن قدرت تحلیلی، پیشگیری و آینده نگری را از ویژگی های مدیران حراست دانسته و گفت: یکی از مهمترین وظایف مدیران حراست، صیانت از مدیران و پرسنل دستگاه های اجرایی به عنوان بخشی از سرمایه های نظام است.

مهندس محرمی راد با تاکید بر لزوم داشتن رویکردی تخصصی به فعالیت مدیران حراست، افزود: امروز انتصاب مدیران حراست با توجه به احراز توانمندی های تخصصی و تحصیلاتی صورت می گیرد.

در ادامه این مراسم آقای شاهینی مدیر حراست اسبق شرکت که به درجه بازنشستگی نیز نائل شده به بیان مهم ترین اقدامات و فعالیت های در دروان تصدی دفتر حراست شرکت پرداختند و برای مجموعه شرکت و مدیر جدید دفتر حراست آرزوی موفقیت نمودند.

این مراسم با اعطای لوح تقدیر به مدیر سابق دفتر حراست و اعطای ابلاغ انتصاب اسمعیل روشنی رئیس جدید اداره حراست خاتمه یافت .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۱ ب.ظ

دیدگاه