مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:پدافند زیستی سرمایه ملی است که در امنیت کشور، تامین سلامت و ایمنی عمومی نقش حیاتی دارد

به گزارش سرویس سیاسی گروه خبر البرز گلستان جلسه قرارگاه زیستی استان که با حضور مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری ، مدیرکل پدافند غیرعامل و اعضای قرارگاه زیستی استان در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری در این جلسه طی سخنانی گفت: ما از سه مزیت سند چشم انداز بیست ساله، سند سیاست های کلی پدافند غیرعامل ابلاغی مقام معظم رهبری و سند سیاستهای کلی نظام در حوزه پدافند زیستی برخوردار هستیم که با الهام از این اسناد فرا دستی و تقویت و تعمیق کارگروه پدافند غیرعامل می توانیم نسبت به مصون سازی استان اهتمام ورزیده و کسب توفیق نماییم.

“حیدرعلی احمدی” اظهار کرد : برای کاهش و رفع تهدیدات زیستی باید از سیاست هایی که مناسبتر ، کم هزینه تر و اثربخش تر است به عنوان راهبردهای اساسی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: پدافند زیستی سرمایه ملی است که در امنیت کشور، تامین سلامت و ایمنی عمومی نقش حیاتی دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: دستیابی به پیشرفت مورد نظر در سند چشم انداز کشور، اتخاذ سیاست بازدارندگی را ضروری می سازد.

وی در پایان گفت:یکی از لوازم مهم سیاست بازدارندگی، هوشمندی استراتژیک است و تلاش در حوزه پدافند زیستی راهی است که ما را در دستیابی به افق ترسیم شده توسعه کشوری رهنمون می گرداند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۹ ب.ظ

دیدگاه