طهماسبی معاون استاندار گلستان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان:فعالان شبکه های اجتماعی، گردانندگان گروهها و مدیران کانال ها فعالیتشان قانونمند و در چهارچوب قوانین کشور باشد.

البرز گلستان/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: متأسفانه رصد درستی روی فعالیت شبکه های اجتماعی صورت نمی گیرد و عده ای با سوء استفاده از این فرصت، اقدام به تشویش اذهان عمومی، تهمت های دروغ، توهین به شخصیت های نظام و … می کنند که پیگرد قانونی دارد.

علی اصغر طهماسبی” در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با موضوع قانونمداری شبکه های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: انتظار ما از مجموعه پلیس فتا و دستگاه قضایی این است که متخلفان و قانون شکنان در این حوزه شناسایی و برابر قانون مجازات شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان، ادامه داد: استان گلستان دارای تمامی مؤلفه های امنیتی از جمله اقوام، مذاهب و مرز است و چنانچه رصد درستی روی محتوای فعالیت گروهها و کانال های موجود در شبکه های اجتماعی صورت نگیرد، ممکن است با تقویت قومیت گرایی و تعصبات مذهبی، در حوزه های اجتماعی و امنیتی با چالش هایی مواجه شویم.

وی با اشاره به آغاز چهارمین سال فعالیت دولت تدبیر و امید گفت: قطعاً هر چه ما به انتخابات نزدیکتر شویم موج تخریب ها و انتقادات بر علیه دولت بیشتر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه دولت هیچ حیاط خلوتی ندارد، بیان کرد: ما بارها تأکید کرده ایم که هیچ خط قرمزی در مجموعه استانداری نداریم و تمامی اخبار را بصورت شفاف به اطلاع عموم می رسانیم.

طهماسبی اضافه کرد: ما نقد را می پذیریم به شرطی که این نقد در فضایی منصفانه و سازنده مطرح شود تا ما هم بتوانیم با تمرکز روی آن، نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: ما یک کشور متمدن و دارای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستیم و توهین به اشخاص هیچ جایی در فرهنگ ما نداشته و ندارد ضمن اینکه در قانون مجازات های اسلامی نیز صراحتاً به این موضوع پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به فعالان شبکه های اجتماعی، گردانندگان گروهها و مدیران کانال ها این است که فعالیتشان قانونمند و در چهارچوب قوانین کشور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید و شخص دکتر روحانی نسبت به هجمه ها و توهین ها مدارا و رفعت بوده است و ایشان ضمن سکوت اختیار کردن در مقابل تمامی این توهین ها به موقع جواب مخالفان خود را خواهند داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه