دکتر نادری فرماندار شهرستان گرگان:بیش از ۱۸ درصد  از اعتبار شهرستان در بخش آب شرب هزینه شد/تخصص گرایی سرلوحه کار فرمانداری گرگان بوده است

کدخبر:۷۸۷۵۷

البرزگلستان/نشست خبری دکتر نادری فرماندارشهرستان گرگان با حضور معاونین جرجانی،  یزدویی، وطنخواه روابط عمومی و رحمانی معاون فرماندار و بخشداران و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

در این نشست دکترنادری گفت:

وی افزود:ارزش نداد در دست شما از ارزش خون شهدا بیشتر است و کار شماآگاهی بخشی می باشد.

فرماندار شهرستان گرگان در ادامه افزود: یک چهارم جمعیت استان درگرگان سکونت دارند و امیدواریم ارتباط با رسانه تا بیشتر شود.

وی گفت:در فرمانداری تخصص گرایی را ما سرلوحه کار خود قرار داده ایم و در جاهای مناسب بکار گیری از افراد داشته باشیم.

دکتر نادری سپس افزود:یکی از اهداف ارتباط با بزرگان شهر بوده است و از قبل مساعدت بزرگان خدمت بیشتر ی به مردم ارائه بدهیم و در امر انتخابات بدون جناح بندی برمنوال قانونی برگزار کردیم.

فرماندار گفت:بزرگان شهرستان بر بی طرفی فرمانداری گرگان سعه گذاشتند. و این بزرگترین آزمون فرمانداری گرگان بود.

وی افزود:در بحث قطعی آب شرب گرگان ۷۲۶ میلیارد ریال اعتبارشد و بیش از ۱۸ درصد  از اعتبار شهرستان دراین بخش هزینه شده و ده حلقه چاه نیز  به آب شرب شهر اضافه شده است و آب کشاورزی ۱۳ درصد از اعتبار شهرستان به این امر تخصیص یافته است .

فرماندار شهرستان همچنین گفت :بیشتر کارهای عمرانی تحت شعاع انتخابات زود هنگام قرار گرفت.

وی افزود: چهل دستگاه اتوبوس شهری بزودی به ناوگان شهری اضافه می شودو تعداد ۴۱۲۶ واحدبه نهضت ملی مسکن تخصیص یافته که اعتبار ملی بیش از ۷۲هزار میلیارد ریال و نهضت خصوصی بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

دکترنادری در ادامه گفت :در بخش سلامت ۹ بیمارستان و تعداد ۱۳۷۹ تخت فعال می باشد.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ ب.ظ

دیدگاه