دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مناسبت روز پرستار:همراهی و ایثار جامعه پرستاری در دوران دفاع مقدس،شاهدی محکم از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته می باشد

البرز گلستان/دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی پیامی روز پرستار را به پرستاران عزیزی که نگاه پرمهر و دستان شفابخش شان بالاترین مرهم بر آلام بیماران است تبریک گفت.

میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بهانه ایست تا از عظمت و نقش گران قدر آن حضرت در کربلای معلی و انقلاب بزرگ آقا ابا عبدا الله (ع) یاد نماییم و قدرشناس خوبی ها و استقامت و صبر و شکیبای آن پیام رسان سرافراز باشیم.

همراهی و ایثار جامعه پرستاری در سال های گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس، شاهدی محکم از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته می باشد، ارزش و اهمیت کار این قشر زحمتکش وقتی آشکار و نمایان می شود که بدانیم توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است و امروز جامعه پرستاری مبدّل به نیروی عظیمی گشته که مسئولیت پر ارزش خود را با انگیزه های الهی به انجام می رساند.

اگر امروز شاهد موفقیتهای چشمگیر تحول نظام سلامت در میهن اسلامی مان هستیم بخش بزرگی از آن توفیقات در سایه تلاشهای شما پرستاران گرامی بوقوع پیوسته است زیرا پرستاران از ارکان اصلی تیم سلامت می باشند.

اینجانب میلاد باسعادت حضرت زینـب کبری(س) و روز پرسـتار را به شما همکاران گرامی که با تحمل رنج و دغدعه های فراوان و مشکلات و کاستی ها همواره با رویی گشاده در خدمتگزاری بیماران و ارائه خدمات سلامت به آنان گام بر می دارید تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 براستی جز شما همکاران جامعه پرستاری چه کسی سزاوار پیروی از حضرت زینب(سلام ا… علیها) در رفتار و عمل می باشد که در اوج سختی ها و بحرانها ایثار و فداکاری را عاشقانه و با باور قلبی بجا آورد.

دستهای شفابخشتان همیشه پرتوان، دریای دانش تان همواره بی کران باد. امید که درپناه پروردگار یکتا همواره موفق و سربلند باشید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۸ ب.ظ

دیدگاه