طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان خبر داد :انعقاد تفاهم نامه اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات

کدخبر:۶۹۹۵۸

انعقاد تفاهم نامه اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات

البرز گلستان گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری گفت: تفاهم نامه اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات در استان گلستان با حضور نماینده بانک دی و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر در راستای اجرای دستور معاون رئیس‌جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عتبات مقدسه انعقاد شد.

وی ادامه داد: افراد مشمول این طرح، شامل؛ پدر، مادر، فرزند، همسر شهید، جانباز و همسر جانباز می شوند که هر کدام از این افراد می توانند سه نفر همراه با خودشان ببرند.

طالع زاری با اشاره به اعطای تسهیلات به سرپرستان این خانواده ها، گفت: برای سفرهای هوایی تا سقف ۳۲ میلیون تومان (هر نفر ۸ میلیون تومان) و سفرهای زمینی تا سقف ۱۶ میلیون تومان (هر نفر ۴ میلیون تومان) پرداخت می شود.

وی افزود: یک میلیون تومان نیز هدیه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به هر سرپرست خانواده اعزامی پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد گلستان اظهارداشت: ثبت نام و اعزام این کاروان ها در قالب کاروان های حج و با مجوز حج و زیارت در دفاتر سازمان حج و زیارت استان ها و شهرستان ها انجام می شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۷ ق.ظ

دیدگاه