براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگی کشوری گلستان در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل راهداری استان:بازنشستگان با تجربه خود بعنوان مشاورمی توانند به پویایی سازمان کمک کنند

کدخبر:۷۸۱۹۵

البرز گلستان، مراسم تجلیل از بازنشستگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گلستان با حضور دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگی این اداره کل برگزارشد.

براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان در جلسه گفت: از دکتر مصدقی به جهت تقدیر از پیشکسوتان در هرسال تقدیر بعمل می آید.

وی افزود: بازنشستگان بعنوان بازوان مشورتی قوی مدیران شاغل می باشند و با تجربه اندوخته خود می توانند به پویایی سازمان کمک کنند.

براری گفت ؛ در این ۴سال تا کنون نطام همسان‌سازی اجرا نشده است ولی بصورت علی الحساب برای سه ماه گذشته هرماه یک میلیون به جامعه هدف بازنشستگی پرداخت شده است. و یک میلون تیر ماه جداگانه پرداخت می شود.

 

وی افزود:در باره وام صندوق اعضای محترم می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه نمایند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان در ادامه گفت:برای قانون برنامه هفتم با تصویب مجلس مقرر شده که افزایش همسان‌سازی در سه سال به میران ۴۰ درصد و دو ۳۰ درصدی پرداخت گرددکه مصوبه اجرایی آن در حال انجام می باشد .

وی گفت:لازم پرداخت این حقوق وجود دستوالعمل و آیین نامه می باشد که تا کنون نشده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ ب.ظ

دیدگاه