دکترطیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان:همه مسئولین مکلف هستند همه امکانات و توان خود را جهت توسعه ورزش در بین بازنشستگان بکار گیرند

البرز گلستان/ به مناسبت برگزاری اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان گلستان دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در مصاحبه ای ضمن بیان اینکه بازنشستگان کسانی هستند که عمر و جوانی خود را در راه تولید و استقلال کشور صرف کرده اند اظهار کرد:ما معتقدیم تعامل با ورزش بازنشستگان، دوسویه است و این فرصت ارزشمند را فراهم می‌آورد تا بتوانیم ضمن ارایه خدمات مطلوب به آنان، از تجربه، دانایی وآگاهی عزیزان بازنشسته در توسعه ورزش همگانی بهره‌مند شویم.

دکتر طیبی سپس تاکید کرد:برگزاری مسابقات ورزشی بازنشستگان علاوه بر تضمین سلامت جسم و روح در آنها، باعث عرضه تجربیات آنها به نسل جوان و همچنین افزایش امید به زندگی در آنها می گردد.

وی افزود:همه مسئولین مکلف هستند همه امکانات و توان خود را جهت توسعه ورزش در بین بازنشستگان بکار گیرند. زیرا همه زمانی این محدوده سنی را تجربه خواهند کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان همچنین خاطر نشان کرد: برگزاری این جشنواره های ورزشی در بین بازنشستگان عزیز باعث پر کردن اوقات فراغت آنان وایجاد روحیه شادب ونشاط در بین آنان می شود.

وی در خاتمه بیان کرد:ما نیز با همه توان‌مان درخدمت این عزیزان هستیم و ازهیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۳ ب.ظ

دیدگاه