مهندس حبیبی مدیرکل راه آهن شمالشرق۲ گلستان در دیدار با خانواده بازنشسته راه اهن استان: تجارب شما پیشکسوتان باید به نسل جوان در راه اهن انتقال پیداکند

کدخبر:۷۷۹۳۶

البرزگلستان،  مهندس محمد رضا حبیبی مدیرکل راه آهن شمالشرق۲ گلستان به اتفاق ناخداخسروی نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران و کاملی مدیر شرکت بیمه دی استان  و نماینده بیمه دی کشور و رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان کردکوی با سید علی اکبر حسینی کارمند بازنشسته‌راه آهن استان و پدر مدافع حرم سید ابوذر حسینی.

در این دیدار حبیبی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و جایگاه بازنشستگان  افزود : بازنشستگان سرمایه های عظیم و گنجینه ی تجربه برای ادارات و سازمانها هستند که دیدار و استفاده از تجربیات آنان در حوزه های مختلف برای افراد و اداره تاثیر گذار می باشند و ما نباید آنان را فراموش کنیم و اکرام و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه همه ماست.

وی ضمن تقدیر از زحمات ۳۰ ساله حسینی  در دوران دفاع مقدس و بعنوان مسئول انجمن اسلامی راه آهن بندر ترکمن و انبار دار سوخت گفت : زحمات شما در دوران دفاع مقدس قابل تقدیر می باشد و ما هرگز این تلاش‌های شما را فراموش نمی کنیم.

مهندس حبیبی افزود: بازنشستگان راه آهن بایدتجربه های کاری خود را مدون کرده وبه جوانان و افراد تازه کار درمشاغل مختلف راه آهن ،منتقل نمایند.

وی گفت: راه آهن در خدمت و کنار شما بازنشستگان هست و شما را فراموش نمی کند.

در خاتمه به رسم یاد بود هدایایی به این خانواده پیشکسوت راه آهن اهدا شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ ب.ظ

دیدگاه