برزگر فرماندار شهرستان کلاله در نشست با مدیرکل صندوق بازنشستگی گلستان: جهت ارج نهادن به خدمات وانجام فعالیت‌های مختلف بازنشستگان خانه امید در شهرستان احداث خواهدشد

البرز گلستان / در راستای تعامل اداره بازنشستگی استان گلستان با مدیران و فرمانداران در جهت ارج نهادن به خدمات بازنشستگان کشور و استفاده بهینه از تجارب آنان و نحوه خدمات دهی به این بزرگان امروز نصرت برزگر فرماندار شهرستان کلاله در محل بازنشستگی استان حضور پیدا کرد و با رضا جعفری مدیر استان نشستی در این راستا برگزار کرد.

در این نشست برزگر ضمن بیان اینکه بنده  سخت به جامعه بازنشستگان معتقدم اظهار کرد: و بازنشستگان درتولید و قدرت وحضور حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و سیاسی  بسیار اثر گذار است.

وی افزود: بازنشستگان در هدایت جامعه اثر گذارند ضمن آنکه بازنشسته به عنوان بزرگ یک خانواده مسیر خانواده را تعیین می کند.

فرماندار شهرستان کلاله در ادامه اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت بازنشستگان  از وظائف اصلی مدیران می باشد ضمن آنکه وجود محلی جهت اجتماع و تبادل افکار و تجربه این بزرگان غلم و خردبسیار نیازمند می باشد.

وی در ادامه افزود: یقینا بنده در حوزه مدیریت خود سعی در تهیه احداث جایگاه درخور شان این بزرگان جهت پرکردن اوقات فراغت آنان و برگزاری کلاسهای مختلف و رفع مشکلات آنان در سطح شهرستان اقدام خواهم کرد.

در خاتمه توسط فرماندار و مدیر صندوق و همراهان از محل خانه امید گرگان بازدید بعمل آمد

در این نشست  گلریز مدیر خانه امید خانم عراقی رئیس شورای کانونهای استان و افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان حضور داشتند ضمن آنکه توضیحات لازم توسط مسُئولین ارایه داده شد

photo_2017-07-10_15-42-53

photo_2017-07-10_15-43-02

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدگاه