دیدار مدیران بیمه دی استان گلستان و کشوری و مدیران کل استان از خانواده شهید شاهرضا مصدق در محله ولاغوز کردکوی

کدخبر:۷۷۹۱۸

البرز گلستان، دیدار مرتضی رابطی مدیر شعبه جبران مدیریت  شعبه تخصصی بیمه های درمان شرکت بیمه دی کشور و محمد کاملی مدیر بیمه دی استان گلستان  به اتفاق مهندس حبیبی مدیرکل راه آهن شمالشرق۲ گلستان و ناخدا خسروی نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران در استان گلستان  به اتفاق خانم خان بیگی رئیس اداره بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان کردکوی با خانواده شهید شاهرضا مصدق.

در این دیدار رابطی ضمن ارائه سلام مدیریت بیمه دی کشور جناب مهندس موهبتی با تعظیم به خانواده معظم شهدا خدمت به این گروه از جامعه هدف را جز وظایف معنوی بیمه دی خواند و گفت : خدمت رسانی به خانواده شهدا از وظایف ماست  .

رابطی در ادامه گفت : افتخاری برای بیمه دی هست که در خدمت خانواده شهدا باشیم و امیدواریم عملکرد بیمه برای خانواده معظم شهدا رضایت بخش باشد.

وی افزود: در رابطه شهیدی که تقدیم وطن کردید با هیچ چیز نمی توان جبران کردو خداوند به شما صبر دهد و ما وظیفه خود می دانیم از این بزرگواران حمایت کنیم.

وی در ادامه ضمن تشریع برنامه های درمان والدین شهدا از برنامه های بیمه دی در راستای تسهیل دریافت دارو مطالبی را بیان کرد.

درادامه محمدکاملی مدیر بیمه دی استان گلستان  افزود:ما در استان خادم خانواده های شهدا هستیم و والدین شهدا می توانند هر مشکلی را در بحث درمان و داروجهت رفع آن به مدیریت  بیمه اطلاع دهند.

همچنین ناخدا خسروی با بیان مطالبی از عظمت خانواده شهدا در تقدیم شهیدی والامقام به بارگاه الهی و صبر آنان در این آزمایش الهی تقدیر کرد.

در خاتمه به رسم قدر دانی از سوی بیمه دی هدایایی به این خانواده شهید اهدا شد.و خانواده شهید در باره نحوه شهادت این شهید توضیحاتی را بیان کردند.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه