وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان: شهدای اهل سنت نماد و پرچمدار وحدت و برادری هستند

شهدای اهل‌سنت پرچمداران وحدت هستند

مدیرکل بنیاد گلستان اظهار کرد؛ شهدای اهل سنت نماد و پرچمدار وحدت و برادری هستند که همراه با برادران شیعه خود در مقابل دشمن از میهن اسلامی دفاع کردند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در روز ششم از دور اول سفرهای شهرستانی در سال ۹۹ به شهرستان های ترکمن و گمیشان رفت و با خانواده معظم شهیدان طاهر قره جه و عیسی قلی کم دیدار و از نزدیک پیگیر مشکلات این عزیزان شد.
وزیری هدف از سفرهای شهرستانی را تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان رشادت‌ها و زحمات شهیدان و خانواده‌های گران‌قدرشان هستیم.
مدیرکل بنیاد گلستان با تأکید بر ارائه خدمت مطلوب و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بوده و تکریم و احترام به جامعه ایثارگری باید در اولویت کار قرار گیرد.
وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.
شهید طاهر قره جه در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۴۶ در روستای بصیرآباد گمیشان دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۶۶ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید عیسی قلی کم در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۴۵ در روستای خواجه نفس گمیشان دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۳ اسفند۱۳۶۵ در منطقه پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

خبر حسین مصدق

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۵ ب.ظ

دیدگاه