دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پی شهادت شهیدان خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیتی را صادر کرد

کدخبر:۷۷۵۳۲

البرز گلستان ◾️مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پی شهادت شهیدان خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیتی را صادر کرد.

🔻متن پیام دکتر جمال اسدی بدین شرح است:
باسم رب الشهدا و الصدیقین

▪️‌روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران خدمت، لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال ایستاد، در شب ولادت حضرتش، به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهان ایشان به خیل یاران شهید خود ملحق شوند.
حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

▪️اینجانب شهادت شهیدان خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای این حادثه دلخراش از خداوند متعال مسئلت دارم.
جمال اسدی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐

روابط‌ عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ ب.ظ

دیدگاه