دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با خانواده های شهدای مراوه تپه: مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد

کدخبر:۷۷۴۰۳

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سفر به شهرستان مراوه تپه ضمن نشست صمیمی با فرماندار که با هدف حل مشکلات جامعه ایثارگری شهرستان انجام شد، با مادر معظم شهید «عثمان دوجی»، آزاده و جانبازان سرافراز «محمد قزل» و «بایرام گلدی شیخ» دیدار و گفتگو کرد.

دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حضور حماسه‌آفرین مردم در هشت سال دفاع مقدس باعث شد انقلاب اسلامی به الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل‌شده و دشمنان انقلاب را از آنچه کرده‌اند پشیمان کند.

وی با بیان اینکه مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل جوان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.

دکتر جمال اسدی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان نظام رسیدگی و حل مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام توان پیگیر مطالبات به حق جامعه ایثارگری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این سفر از فرزندان معظم شهید شاغل در فرمانداری شهرستان مراوه تپه در دفتر فرماندار شهرستان تقدیر بعمل آورد.

لازم به ذکر است، شهرستان مراوه تپه در استان گلستان و ۲۳۰ کیلومتری گرگان واقع است که از طرف شمال به کشور ترکمنستان منتهی می شود. این شهرستان ۴۷ شهید، ۸۵ جانباز و ۳۲ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ ق.ظ

دیدگاه