حمایتی از جنس وحدت در سرزمین رنگین کمان اقوام استان گلستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حمایت از حضرت آیت الله حسینی شاهرودی

کدخبر:۷۶۰۵۸

البرز گلستان/حمایتی از جنس وحدت در سرزمین رنگین کمان اقوام استان گلستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

❎بزرگان اهل سنت(قوم بلوچ) با حضور خود در بیت آیت‌الله حسینی شاهرودی با ایشان دیدار کردند وحمایت همه جانبه ی خود را در انتخابات آتی مجلس خبرگان اعلام نمودند.
❇️ در این نشست یکی از بزرگان بلوچ ضمن اشاره به موضوع وحدت شیعه و سنی در منطقه نمونه بارز این وحدت را حمایت از حضرت آیت الله حسینی شاهرودی در مجلس خبرگان اعلام کردند.

✅حضرت آیت‌الله حسینی شاهرودی دراین نشست وحدت بخش فرمودند:حفظ وحدت علاوه بر اینکه یک توصیه و تاکید دینی و اخلاقی است امری ضروری و عقلانیست و هرگونه اختلاف و دودستگی و چند دستگی بین اقوام و مذاهب گوناگون کشور به نفع دشمن است.
وی در ادامه افزود :باید بدانیم که همه در قبال حفظ و وحدت و یکپارچگی کشور و جامعه در مقابل بیگانگان مسئولیم و هم مردم و هم بزرگان دین و بزرگان قبایل و مسئولان همگی به وظیفه خود در قبال حفظ وحدت و یکپارچگی و مقابله با اختلافات عمل می کنند.
ایشان در خاتمه گفتند : استان گلستان بعنوان مرکز رنگین کمان اقوام مرکز وحدت بین برادران اهل تشیع و اهل سنت می باشد و بزرگان و علمای بلوچ نیز همیشه در امر وحدت اقوام پیشرو بودند.

پایان خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۱ ب.ظ

دیدگاه