وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان: خانواده‌های شهدا وجانبازان دراجرای فرامین الهی درجامعه اسلامی پیشگام هستند

کدخبر:۵۳۷۰۵

به گزارش البرز گلستان  ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه هیات همراه و رئیس بنیاد شهرستان بندرگز در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهیدان «غلام حسین و ابوالقاسم » و آزاده و جانباز «محمد تواضعی» گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، تجدید پیمان و ادای احترام با آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.
وی با تأکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی پیشگام هستند.
وزیری ضمن تاکید ترویج  سبک زندگی و فرهنگ شهدا گفت: وظیفه همه مسئولین زنده نگه داشتن این فرهنگ سترگ و رساندن آن به نسل های آینده است.
شهید ابوالقاسم دماوندی کمالی در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۶۴ بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید غلامحسین دماوندی کمالی در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۶۵ جاوید الاثر گشت.
آزاده و جانباز محمد تواضعی در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۱ در خرمشهر و در عملیات بیت المقدس به اسارت دشمن بعثی در آمد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۶ ب.ظ

دیدگاه