یک دیداری از جنس پدر دختری ،دیدار دکتر اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ، با دختر شهید مدافع امنیت، «علی سراوانی»

کدخبر:۷۷۴۴۴

البرز گلستان دیدارمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با خانواده شهید مدافع امنیت، «علی سراوانی» دیدار و با تقدیم هدیه ای از دختر معظم شهید دلجویی کرد.
🔻دکتر جمال اسدی در دیدار با خانواده شهید شهید مدافع امنیت، «علی سراوانی» ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون فدا کاری و ایثار شهدا دانست و اظهار داشت: ما باید با تلاش و خدمت صادقانه به رسالت شهدا ادامه دهیم و با ترویج مشی شهدا دین خود را در حد توان ادا نماییم.
🔹وی افزود: خون پاک و مطهر شهدا مایه قوام و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و از این حیث ما همواره خودمان را مدیون خانواده‌های معظم آن‌ها می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: فرزندان معظم شهدا وارثان خون پدران شهیدشان هستند که وفاداری به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب را از پدران خویش به ارث برده‌اند.

🔸وی حضرت معصومه(س) را الگوی علمی و عملی برای بانوان ایران اسلامی دانست و افزود؛ دختران شهدا به تأسی از حضرت معصومه(س) مسئول بصیرت بخشی و جهاد تبیین در جامعه به ویژه در میان بانوان جوان هستند.
🔹در پایان این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهداء هدیه ای از دختر معظم شهید «علی سراوانی» دلجوئی کرد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ ب.ظ

دیدگاه