دیدار براری دبیرستاد ۲۵دیحجه (روز تکریم بازنشستگان)ومدیر صندوق بازنشستگی گلستان و اعضای ستاد استان با رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان و عضو ستاد

کدخبر:۶۲۵۸۱

البرزگلستان/ در راستای برگزاری مراسم ۲۵دیحجه روز خانواده وتکریم از بازنشستگان اعضای ستاد ۲۵ذیحجه به اتفاق براری دبیر ستاد و مدیر صندوق بازنشستگی دیداری با محمد رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و عضو ستاد در دفتر وی داشته اند.

در این نشست براری ضمن بیان اینکه همه ساله روز ۲۵دیحجه  بعنوان روز خانواده و تکریم از بازنشستگان از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی نام‌گذاری شده از اداره کل ارشاد بعنوان عضو ستاد استانی نام برد و خواستار مشارکت مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان شد.

وی در ادامه در باره برنامه های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی گفت:برگزاری جشنواره ورزشی و پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و برگزاری جشن عید غدیر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در دهه امامت و ولایت وهمایش روزخانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از بازنشستگان نمونه دستگاه‌های اجرایی از اهم برنامه های روز تکریم بازنشستگان است.

در ادامه محمد رعیت مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گلستان ضمن لزوم تکریم شایسته ازپیشکسوتان آنان را افتخارات نظام جمهوری اسلامی نامید.

وی اعلام کرد: در راستای تکریم از بازنشستگان این اداره کل آماده همکاری در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم می باشد ضمن آنکه جهت ایجاد نشاط و شادی در میان بازنشستگان گروههای فرهنگی و هنری در غالب سرود ،موسیقی نمایش و .. آماده همکاری می باشند.

رعیت ضمن بیان اینکه تالار فخرالدین اسعد گرگانی جهت این همایش آماده میزبانی می باشد از تجلیل باز نشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این ایام نام برد.

پایان پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۸ ب.ظ

دیدگاه