علی اکبر بصیرنیا رئیس هیئت کشتی استان گلستان در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی استان خبرداد: برنامه ریزی ۵ساله در کشتی استان جهت رسیدن به جایگاه اصلی درکشور/ نیاز مبرم کشتی استان به خوابگاه ۱۰۰نفره

کدخبر:۷۷۳۳۹

البرز گلستان علی اکبر بصیرنیا رئیس هیئت کشتی استان گلستان در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی استان گفت:

استان کلستان چهت تقویت کشتی نیاز به خوابگاه ۱۰۰تخت حهت برنامه ریزی اردوها می باشد.وامروز در سراسر استان روح کشتی ساری و جاری است.

بصیرنیا گفت : در یک سال اخیر با همکاری حسن طهماسبی که از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی استان می باشد برنامه ریزی پنج ساله را برای کشتی استان ترسیم کردیم.

وی تاکیدکرد: کشتی استان همواره رتبه های ۱۵ تا ۲۰ کشور راداشته اما در یک سال گذشته با زحماتی که هیات کشتی استان کشید برای اولین بار در بخش نونهالان رتبه ششم کشور را کسب کردیم.

رییس هیات کشتی گلستان خاطرنشان کرد: امسال سال آموزش کشتی هست ، برنامه ریزی کردیم امسال به عنوان سال آموزش تخصصی مربیان را داشته باشیم.

بصیرنیا با بیان اینکه توجه به کشتی پایه داریم ، تصریح کرد: به دنبال حضور در لیگ برتر هستیم و اسپانسر هم داریم و صحبت کردیم که حمایت کنند.

وی بیان داشت: نزدیک به ۳۶ سالن کشتی در استان داریم که دنبال تکمیل و بهسازی آنها هستیم ، در گرگان دنبال این هستیم در چند نقطه محروم خانه تخصصی کشتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ ب.ظ

دیدگاه